Avatar billede xcuse Nybegynder
13. november 2003 - 12:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med chatsider

jeg har opsat hjemmenetværk med 2 comps og en bærbar forbundet ved hjælp af en D-link dl-614+ router. Det virker fint nok bortset fra når man skal ind på en chatside. problemet er at den enten ikke åbner op eller kommer med en fejl...Hvad gør jeg?
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
13. november 2003 - 19:43 #1
hvad for fejl kommer den med?

det kan være det du skal installer virtual java machine på din computer, der er noget chat sider der kræver det.
Avatar billede xcuse Nybegynder
14. november 2003 - 15:17 #2
Der kommer ingen fejl. Den lukker bare ikke chatten op
Og det virker fint hvis jeg bare kobler mig direkte til modemmet uden om Routeren.
Avatar billede mik1960 Nybegynder
16. november 2003 - 00:13 #3
har du fairewall på pc så slå den fra det problem har jeg også??