Avatar billede moaz03ab Nybegynder
13. november 2003 - 10:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problermer med javadoc, hvad gør jeg? "step by step" gennemgang

jeg har et svært med at lure hvordan man laver javadoc....
jeg ved jeg skal lave en bat.fil, men hvad så...??
jeg kunne godt tænke mig en "step by step" gennemgang af hvordan man laver javadoc.
håber der nogen der kan hjælpe
Avatar billede conrad Nybegynder
13. november 2003 - 10:15 #1
der er god hjælp her fra
http://java.sun.com/j2se/javadoc/
Avatar billede conrad Nybegynder
13. november 2003 - 10:19 #2
Det her er et eksempel på en bat fil de bruger.

REM  Sample Javadoc batch file for Windows

javadoc ^
-J-Xmx100M ^
-d docs ^
-use ^
-splitindex ^
-windowtitle "Java 2 Platform v1.3 API Specification" ^
-doctitle "Java<sup><font size="-2">TM</font></sup> 2 Platform v1.3 API Specification" ^
-header "<b>Java 2 Platform </b><br><font size="-1">v1.3</font>" ^
-bottom "<font size="-1"><a href="http://java.sun.com/cgi-bin/bugreport.cgi">Submit a bug or feature</a><br><br>Java is a trademark or registered trademark of Sun Microsystems, Inc. in the US and other countries.<br>Copyright 1993-2000 Sun Microsystems, Inc. 901 San Antonio Road,<br>Palo Alto, California, 94303, U.S.A. All Rights Reserved.</font>" ^
-group "Core Packages" "java.*" ^
-overview i:\java\pubs\ws\1.3\src\share\classes\overview.html ^
-sourcepath i:\java\pubs\ws\1.3\src\share\classes ^
java.applet java.lang
Avatar billede moaz03ab Nybegynder
13. november 2003 - 10:30 #3
tak for det