Avatar billede tt2002 Nybegynder
12. november 2003 - 23:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvor finder jeg en gratis kompatibel software-dvd-player?

Jeg har prøvet forskellige steder, men flere af dem virkede ikke ordentligt.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. november 2003 - 23:38 #1
Avatar billede tt2002 Nybegynder
12. november 2003 - 23:43 #2
tror jeg ikke. hvordan åbner man dvd i det program?
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
13. november 2003 - 00:34 #3
Prøv evt nogle herfra. Bruger selv PowerDVD, men kan ikke lige finde et gratis link
http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=dvd+player&tg=dl-2001
Avatar billede miss-g Seniormester
13. november 2003 - 01:22 #4
Der er en liste her, måske kan du finde noget der. (Bruger WinDVD men det er desværre ikke gratis):
http://www.divx-digest.com/software/index4.html#players
Avatar billede lcf1984 Nybegynder
15. december 2003 - 23:25 #5
Via www.download.com kan du finde mange forskellige afspillere. En god ide er at afprøve mange forskellige, fordi at jeg har selv haft noget ala det samme problem, og det begyndte først at virke da jeg fandt en mindre kendt afspiller. Ellers så prøv at geninstallere driveren til afspilleren, og soerg for at din computer kan følge med mht. hardware.