Avatar billede sandie2000 Nybegynder
10. januar 2001 - 10:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sendt post gemmes ikke i Outlook

Jeg bruger Outlook Express 5, og har indstillet programmet til at gemme sendt post. Det er også blevet gjort indtil d. 5/1 (jeg sender post hver dag). Indstillingerne er ikke ændret- dvs. at \"gem en kopi af sendte meddelelser i mappen Sendt post\" er krydset af i \"indstillinger\". Da jeg jævnligt sorterer i posten er der kun 127 breve i \"Sendt post\"-mappen, så hvis der er begrænsning på, så kan den ihvertfald ikke være overskredet. Er der nogle der har en ide til, hvordan jeg kan løse det?
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2001 - 12:18 #1
Prøv at fjerne krydset genstart computeren gå ind og sætte krydset igen og genstart, så kan det være at den har lavet rettelsen i registrerings databasen, ellers prøv at geninstaller outlook.
Avatar billede warpsnet Nybegynder
10. januar 2001 - 12:25 #2
Du skal i hvert fald ikke geninstallere, det er helt unødvendigt. Men der er en reparer IE funktion som du kan prøve, i tilføj/fjern programmer og internet Explorer.
Eller blot prøv at fjerne markeringen i at den skal gemme posten, og klik anvend, og så marker igen.
Avatar billede nikolajb Nybegynder
14. januar 2001 - 19:25 #3
Hvis spacemaniac\'s bud ikke løser problemet, så prøv at slette sendt post-filen under windows->application data->...->microsoft->Outlook Express. OE laver automatisk en ny næste gang, du starter det.
Avatar billede sandie2000 Nybegynder
15. januar 2001 - 19:28 #4
Jeg har haft lidt travlt de sidste par dage, og har derfor ikke set forslagene før nu. Spacemaninc´s forslag med at slette kryds, genstarte, sætte kryds og genstarte igen virkede! Mange tak for hjælpen. Også tak til warpsnet og nikolajb for jeres forslag.