Avatar billede prikmus Nybegynder
12. november 2003 - 20:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

LAN for piger

HEEEEEEEEEJSA DRENGE!!!

Ja så sidder jeg her og længes efter et LAN party...

Jeg har hørt at der skulle være et LAN party KUN for piger (Modne piger) hehe.. Det skulle være i Århus eller KBH.. Nogen af jer der har hørt om det, så ville jeg blive meget glad, da jeg trænger noget så meget til lidt sjov i gaden... HJÆÆÆLP

Knus Prikmus
Avatar billede squashguy Nybegynder
12. november 2003 - 21:01 #1
øhh hvad laver piger til et lan party? pyjamasfest eller hva?
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. november 2003 - 21:02 #2
Så arranger et selv, skaf sponsore og kom igang. hvis ikke nogen gør det sker det ikke og hvorfor ikke starte med sig selv. Jeg kan jo dårligt da jeg ikke er pige (ja det kunne jeg selv følgelig men jeg ville bare blive beskyldt for at have skumle bagtanker ;-))
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. november 2003 - 21:02 #3
Lakere
Andres
Negle
;-)
Avatar billede prikmus Nybegynder
12. november 2003 - 21:05 #4
Hallo SQUASHQUY hvad tæner du på når du siger det du gør.... Jeg er ved at lave et LAN party for mit arbejde og alle de unge i kommunen... MEN JEG GIDER IKKE SELV sååå uden skumle bagtanker sååå kom igang bufferzone...
Men det jeg mener er jo at Der faktisk er lavet et lan party for piger... jeg ved bare ikke hvor ud over at det er århus og kbh
Avatar billede squashguy Nybegynder
12. november 2003 - 21:12 #5
Jeg sad bare med et billede inde i hovedet: piger og computere/netværk :p

Men ellers lyder det da som en god idé.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. november 2003 - 21:13 #6
squashguy> det billede ville jeg nødig se ;-)
Avatar billede prikmus Nybegynder
12. november 2003 - 21:13 #7
Netværk og piger hmm det lyder da godt.. og det føles godt når det glider.. men det var nu ikke en diskution det her det var bare et spørgsmål
Avatar billede prikmus Nybegynder
12. november 2003 - 21:30 #8
FORØVRIGT I HAR VÆRET TIL STOR HJÆLP mange tak for jeres angegement ;o)
Avatar billede kenp Novice
12. november 2003 - 21:48 #9
har du prøvet at kigge på www.lanparty.dk!
Avatar billede mike23 Nybegynder
12. november 2003 - 23:26 #10
prikmus?  ja hvorfor egentlig ikke :)
Avatar billede bleze Nybegynder
13. november 2003 - 01:19 #11
Avatar billede gnaifer Nybegynder
05. december 2004 - 20:23 #12
prikmus hvad spiller du af spil og hvorfor skal det kun være for piger vi andre spiller da sammen med jer hvis vi kan komme til det´. I er jo så langsome med at se hvor sjovt det er med lan partyyyyys.
Ja vi spiller her hos mig en gang imellem  og vi er som regel 20- 25 vi har ikke haft piger med endnu da jeg ikke kender nogen der spiller til lan partys.
Men håber da en dag at møde nogen der gør. Vi spiller de nyeste spil og gamle ikke noget specielt men bare for at prøve og det er fedt for et helt nyt spil ingen har øvet i kan altså værer ret sjovt. Så er der ingen der er gode og kun dårlige indtil man lærer det . Det er fedt.
hilsen Gnaif