Avatar billede haabegaard Nybegynder
12. november 2003 - 17:47 Der er 3 kommentarer

dvd-r på 901

har lige investeret i en dvd brænder og vil selvfølgeligt lave en test. og laver derfor en backup af en film jeg har. shrinker den og smider den på en dvd-r når jeg så smider den i dantax 901 dvd afspilleren sker der bare absoult intet. nogen der har haft lignende fejl eller har en løsning på dette problem ??
Avatar billede norbert Nybegynder
12. november 2003 - 18:00 #1
Er du sikker på, at din dantax kan afspille DVD-R skiver? Kan du afspille DVD'en på computeren?
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
10. januar 2004 - 02:26 #2
Fandt du en løsning? Det kan jo være, at de skiver bare ikke fungerer i din dantax, men det kunne jo være rart at vide, om hvad der sker.
Godt nytår. :-)
Norbert.
Avatar billede haabegaard Nybegynder
10. januar 2004 - 08:55 #3
Ja jeg kan afspille dvd på min computer, alle typer. men ikke på min  Dantax. har rettet henvendelse til dem for opgradering af software og har ikke hørt noget som helst. Har skrevet til dem 3 gange. Så nu ryger den i skralde spanden og jeg investerer i noget kvalitet i stedet for :-)