Avatar billede anonym Nybegynder
10. januar 2001 - 09:02 Der er 9 kommentarer

Hvad Koster det

Hvis man vil købe en God dansk veletableret Website med ca 400 Unikke besøgende om Dagen om en mailinglist database på over 1000 personer, hvad skal man så punge ud med

Pris & Begrundelse Ønskes
Avatar billede codemann Nybegynder
10. januar 2001 - 09:27 #1
man ved det ik men man har tit tænkt på det
Avatar billede mrcorex Nybegynder
10. januar 2001 - 09:58 #2
Hvad skal anonym bruge det svar til???? Den ville jeg ikke acceptere m.m. det er ......
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
10. januar 2001 - 10:06 #3
anonym :

Hm.. godt spørgsmål, men det er måske nok lidt svært at vurdere- Får du desginet med og hvad er målgruppen på siden ? Er det købekraftige mennesker eller børn ?
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
10. januar 2001 - 10:11 #4
Det handler også om sidens tilstand. LetBuyIt.com kunne du sikkert få meget billigt lige for tiden, mens eksperten.dk nok ville være pænt dyr ;-)

/Jes_Petersen
/jes@vip-productions.dk
Avatar billede doeleman Nybegynder
10. januar 2001 - 13:42 #5
Det kommer vel an på indtjeningspotentialet. Hvis blot der er tale om indtjening på bannerreklamer giver 400 * 0,01 kr/dag jo ikke den helt store indtjening.

Med mindre du har et genialt koncept, tror jeg du skal være glad, hvis du kan få 4-500 kr. for siden.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. januar 2001 - 13:49 #6
jes_petersen> Jeg tror ikke du kan købe nogen af stederne, og hvem siger at de er meget værd. Det er et spørgsmål om hvor lang tid folk gider være på stederne, og om de kommer igen. Jeg har f.eks. været på vindenhund.dk i 4 måneder, og svaret korrekt på 1100 spørgsmål. Jeg har kun vundet 100kr. en gang. Men jeg gider ikke spilde min tid på den webside mere. Der er sikkert mange, der har den samme holdning. Derfor behøver vindenhund.dk ikke være meget værd mere.
Koncepter for siden behøver ikke betyde noget, for det koster en bondegård at reklamere for en idé. Eks. så koster det 40000 kr. at have en reklamebanner på jubii side i 10 dage. Så er det et godt spørgsmål, om du overhovedet rammer din målgruppe. Ellers er det spild af penge.
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. januar 2001 - 13:52 #7
Jeg kender en du kan få til 20.000 kr
Avatar billede doeleman Nybegynder
22. januar 2001 - 13:55 #8
anonym >> Har du fået svar nok??
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. april 2002 - 18:13 #9
Sådan en kan du selv lave hvis du tænker dig lidt om og laver den med webpromotion i tankerne fra starten. Jeg hjælper dig gerne med promotion.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk