Avatar billede sjensen Nybegynder
12. november 2003 - 16:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mobiltelefon: Opdatere telefonbog via PC

Hej,

Jeg har i mange år holdt mig til Ericsson mobiltelefoner or har også brugt deres telefonbogs suite via min PC, men der har alle dage været problemer med den. Programmet fejler ofte og forbindelsen mellem telefon og PC er ofte væk når man vil opdatere telefonen efter at have rettet f.eks. et navn eller et telefonnr. Det gælder både forbindelse via kabel og iR modem.

Nu har jeg beluttet at jeg vil købe en ny telefon (et andet mærke) og vil så høre eksperterne hvilke erfaringer I har med PC programmerne. Hvilket produkt er bedst ?
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
12. november 2003 - 17:11 #1
Gode erfaringer med Nokia og 6310i på det punkt. Synkroniserer Outlook nogenlunde  - specielt er kalenderen god.

For at få det bedste resultat måtte jeg dog en tur igennem regnearket kontakterne og få forkortet alle navne ned til noget der kunne stå på displayet.

MVH

Henrik
Avatar billede sjensen Nybegynder
11. september 2006 - 11:46 #2
Gl. spm der skulle have været lukket for længe siden