Avatar billede claudi Nybegynder
12. november 2003 - 13:52 Der er 9 kommentarer

Low format af HD

Hej...!
Jeg har en 10 Gb hd som ejg gerne vil lave Low format På men hvordan gør ejg det jeg skal have den til at køre langsommmere!
Avatar billede fromsej Praktikant
12. november 2003 - 14:06 #1
Hvilken disk?
Hvis det er en Maxtor kan Powermax Lowlevelformatere, men hvorfor skal den køre langsommere?
http://maxtor.com/en/support/downloads/powermax.htm
Avatar billede claudi Nybegynder
12. november 2003 - 14:09 #2
Det er en western digital...! Det er fordi den går ned hele tiden med min winx og den er plå skærm kommer.. Men har så prøvet at sætte min game 2Gb hd i min comp og der kommer skærmen ike frem så tænkte på om den kører langsommere og det er måske derfor den ikke kommer denne blå ting..!
Avatar billede fromsej Praktikant
12. november 2003 - 14:12 #3
http://support.wdc.com/download/index.asp#diagutils
Prøv om noget af det kan hjælpe dig.
Avatar billede claudi Nybegynder
12. november 2003 - 14:12 #4
Er det muligt at gendanne nogle instillinger så den bliver som den var fra start af?
Avatar billede claudi Nybegynder
12. november 2003 - 14:16 #5
Hvis jeg bruger de programmer kan min 10Gb så bare sidde som slave?
Avatar billede fromsej Praktikant
12. november 2003 - 14:19 #6
Du kan godt jumpe den som slavedisk, og så sætte den i din PC.
Men du kan også lige prøve at lave en bootdiskette i XP, og installere det her program, og så køre det på disken.
www.killdisk.com så bliver disken i store træk nulstillet.
Avatar billede golyf Nybegynder
12. november 2003 - 14:24 #7
Har dette spørgsmål ikke lige kommet et andet sted også ?
Avatar billede claudi Nybegynder
12. november 2003 - 14:33 #8
JO det har det.. Undskyld!
Avatar billede djfonzi Nybegynder
14. november 2003 - 18:02 #9
Det hjælper ikke en skid at low level formatere !! Det formatere bare mere grundigt .. Ikke noget du ville kunne mærke forskel på ..