Avatar billede mr_sand Nybegynder
12. november 2003 - 10:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sapphire Radeon 9600XT

Jeg har tænkt mig at købe en sådan en. På sapphires hjemmeside står der at halflife 2 følger med. Kommer den også til det i den pakke jeg købe i danmark? Halflife2 skal også lige udkomme først..
shg.dk er de eneste som sælger den indtil videre, de får den også snart, men følger halflife 2 med?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
12. november 2003 - 10:47 #1
jeg tror at den du kan købe i danmark er lite retail udgaven uden hl 2.
jeg har selv bestilt et igår for at det ikke skal være løgn.
jeg bestilte hos multimedia-experten. http://m-e.dk/shop/productlist.asp?Id=796

jeg fandt de andre forhandlere her:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017944

jeg vil mene at det bedste er at ringe og spørge om hl 2 er med i pakken.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
12. november 2003 - 10:54 #2
ups skal lige læse ordentligt.
med den jeg har bestilt hos multimedie experten der medfølger en kupon til hl 2.
Avatar billede mr_sand Nybegynder
12. november 2003 - 13:59 #3
en kupon så man kan få det gratis?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
12. november 2003 - 23:07 #4
jeg er ikke sikker på hvad det med kuponen betyder.
Men det finder jeg ud af når jeg modtager kortet.