Avatar billede adame Nybegynder
12. november 2003 - 06:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afinstallering af Norton Antivirus 2003 professional

Jeg har brugt NAV 2003 professional icirka 3 måneder inden jeg opgraderede til Windows XP fra min ME maskine, efter jeg havde opgraderet var selve Antivirus exe filen forsvundet. Jeg besluttede derfor at afinstallere og installere det igen. Men inden jeg kan starte afinstalleringen kommer installationsprogrammet med en fejlmeddelelse om at den ikke kunne få adgang til "::\Documents and Settings\All users\Skrivebord", og man kan vælge retry eller cancel, hvis retry kommer samme meddelelse igen, hvis cancel stopper man programmet. Hvis man prøver at installere det ovenpå kommer den med samme meddelelse fordi den prøver at afinstallere alle tidligere versioner inden den installerer.
Hvordan får jeg fjernet det.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
12. november 2003 - 07:50 #1
prøv at klikke på programmer og nav. så er der sikkert inde i nav en afinstalerings funktion. det er der på mange programmer.
Avatar billede arlet Juniormester
12. november 2003 - 07:52 #2
Bryg symantect egen måde, virker hver gang.

Du trykker bare åben på dette program, så fjerner den norton for din computer. nemt og simpelt:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/8d071816eedd7cac88256c0e005a96e5/33497f6e8a319ece88256ace0076cc02/$FILE/Rnav2003.exe

Derefter kan du, hvis du vil installer en frisk installation.
Avatar billede arlet Juniormester
17. november 2003 - 12:33 #3
Har du brug for mere hjælp, eller har du fået dit spørgsmål besvaret??, for så skal du huske at lukke dit spørgsmål ved at accepterer et svar..
Avatar billede adame Nybegynder
17. november 2003 - 17:54 #4
I må meget undskylde jeg ikke kunne acceptere før men jeg har ikke internet adgang til min egen computer.
Avatar billede arlet Juniormester
17. november 2003 - 18:46 #5
Det er bare i orden og tak for hjælpen