Avatar billede rosenberg Nybegynder
11. november 2003 - 20:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"sofabordets" Historie

Hej!

Jeg ville høre om nogle af jer ved hvor jeg kan finde noget om sofabordets udviklen rent historie mæssigt!

Håber i kan hjælpe eller måske komme med nogle ideer...

/rosenberg
Avatar billede spouly Nybegynder
11. november 2003 - 21:19 #1
Sofabord ? ja Nu er det sådan jeg tænker i en computer animation men nu snakker vi real.. life men jeg ved ikke helt om jeg har fattet det men du kan da således sQge under Udviklen af sofabord... det starter nok et eller andet sted med en sten og bliver til træ som bliver til sten igen o.s.v :D
ej aner jeg ik men jeg hjalp dig ikke så meget.. Ehe

Hilsen: sQren
Avatar billede dytti Novice
12. november 2003 - 00:25 #2
Hehe - kommer lige i tanke om en episode i "Seinfeld" hvor Kramer har lavet en bog om sofaborde/kaffeborde.
Kan være at han ved noget :-)
Avatar billede axl_rose Nybegynder
12. november 2003 - 13:14 #3
Google er din buddy
Søg der!
Avatar billede rosenberg Nybegynder
12. november 2003 - 16:18 #4
tak .... jeg fandt intet på google men fik skrevet 10 linjer som jeg selv fandt på! sikker noget crap!

Men afleverede opgaven idag, så nu må vi se!

men ellers tak.

/r