Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
11. november 2003 - 20:15 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

online auktioner

Hej allesammen!

Leder efter en side hvor jeg kan sætte nogle ting til salg, hvor der er mange besøgende og hvor man ik skal betale nogen gebyr?
Avatar billede lomse Nybegynder
11. november 2003 - 20:22 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2003 - 20:23 #2
det ville jeg have skrevet :)
Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
11. november 2003 - 20:41 #3
Jeg tænker mere på auktioner! Hvad med Ebay, har de gebyr?
Avatar billede -sippo- Nybegynder
11. november 2003 - 20:57 #4
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
11. november 2003 - 21:00 #5
Avatar billede -sippo- Nybegynder
11. november 2003 - 21:08 #6
prøv om nogle af dem her er noget værd..
http://www.internetstart.dk/shopping/auktioner.asp
Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
11. november 2003 - 22:17 #7
Der må da være nogen som ved om Ebay tager gebyrer eller noget?
Avatar billede lomse Nybegynder
11. november 2003 - 22:32 #8
Fees and Services.
Joining and bidding on items at eBay is free. We do charge fees for listing items for sale through our Site and when you list an item you have an opportunity to review and accept the fees that you will be charged. Our Fees and Credits Policy is available and is incorporated into this Agreement by reference. We may change our Fees and Credits Policy and the fees for our services from time to time. Our changes to the policy are effective after we provide you with at least fourteen (14) days' notice of the changes by posting the changes on the Site. However, we may choose to temporarily change our Fees and Credits Policy and the fees for our services for promotional events (for example, free listing days) and such changes are effective when we post the temporary promotional event on the Site.. We may in our sole discretion change some or all of our services at any time. In the event we introduce a new service, the fees for that service are effective at the launch of the service. Unless otherwise stated, all fees are quoted in U.S. Dollars. You are responsible for paying all fees associated with using our service and the Site and all applicable taxes.
Avatar billede lomse Nybegynder
11. november 2003 - 22:32 #9
Så det gør de.
Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
12. november 2003 - 12:19 #10
hvor meget?
Avatar billede lomse Nybegynder
12. november 2003 - 13:24 #11
Det ved jeg ikke. Men det må jo stå et sted på deres HP.

Du kan osse bruge QXL, den bruges meget og er dansk. De tager osse gebyre: http://dk.qxl.dk/Contents/dk/Help/cost.htm  men det er ikke så meget

Mvh.
Thomas
Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
12. november 2003 - 17:20 #12
QXL er ik så fedt synes jeg, især ik med deres succes gebyr !!!
Avatar billede matz Nybegynder
12. november 2003 - 17:26 #13
www.trademe.dk - er gratis med alt.
Avatar billede matz Nybegynder
12. november 2003 - 17:27 #14
skulle have været et svar ;)
Avatar billede bms122 Nybegynder
13. november 2003 - 09:38 #15
Ebay tager gebyr. Det er et halvt år siden jeg har brugt det, s
Prisen afhænger af din startpris, hvis det er under 10$ så er gebyret 0,30$ og hvis det bliver solgt er der 5,25% af salgsprisen oveni.
Der er også en svensk auktions side
www.tradera.com
Hvis varen ikke bliver solgt koster det 1 SEK og bliver den for under 20 SEK koster det 1 SEK og over så går de i % Solgt for 20-300 SEK koster det 5,25% af købesummen.
Helod og lykke. Det er faktisk ret sjovt.
Avatar billede -sippo- Nybegynder
19. november 2003 - 19:39 #16
kan du ik lukke hvis du ikke vil mere ?