Avatar billede nardus Nybegynder
11. november 2003 - 16:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

B læk til Epson Stylus C44ux

Hvilke blækpatroner bruger ovenstående printer?

Ser man i den danske manual står der, at det er T038 (sort) og T039 (farve). Læser man de andre manualer står der, at det er T036 (sort) og T037 (farve). Hvad skal jeg tro på?

Er der forøvrigt nogen der ved, hvad UX står for?

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
11. november 2003 - 16:51 #1
Jge vil tro at du kan bruge begge slags
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
11. november 2003 - 16:52 #2
Det kan være at de har skiftet navn på dem.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. november 2003 - 08:11 #3
Hvis man læser deres hjemmeside: http://www.epson.dk/cgi-bin/epson-dk/options_details.pl?which=Stylus+C44

Så er det 36 og 37.

Det ville jeg nok vælge at stole på...
Avatar billede nardus Nybegynder
12. november 2003 - 08:58 #4
Ole Madsen: Ja, det regner jeg næsten også med, at det er, men hvad så, når der står ux efter C44? Hvad betyder dette?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. november 2003 - 13:36 #5
Hvis man går ind på Epsons side og vælger blækprinterne, får du præsenteret modellen som C44.
Går man ind under den, hedder den C44UX.

Jeg har også søgt på de ínternationale sider, og ingen steder nævnes der noget om, at det skulle være en speciel model. Jeg tror derfor ikke der er nogen forskel på C44 og C44UX - eller rettere, jeg tror ikke du finder en ren C44 printer.
Avatar billede nardus Nybegynder
12. november 2003 - 13:40 #6
Nu har jeg haft fat i Epson og de gav følgende forklaring:

Der findes 2 modeller af C44:
- C44ux
- C44+

C44ux er deres normale model mens C44+ kun sælges i Elgiganten.

Med hensyn til blækpatronerne var der tale om en fejl i den danske manual, der ikke var blevet fanget ved korrekturlæsningen. Ham, jeg talte med, mente, at blækpatronerne til C44ux i USA blev solgt som T038 og T039, men at der ikke var nogen forskel på patronerne.
Avatar billede arneolsen Nybegynder
03. juli 2004 - 10:23 #7
Du skal bruge T036 + T 037  (Jeg har selv en og anvender disse
Køber dem ved T. Hansen til 99 kr. stk.