Avatar billede dn-soroe Nybegynder
11. november 2003 - 16:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Postregler i outlook 2000 - hvordan får man dem til at køre selv

Hvordan får man oprettede postregler til at køre pr. automatik i outlook 2000 ?

Eks. på regel:
Når der er sendt en mail til Skattevæsnet, skal den automasik flyttes til mappen "Skattevæsnet".

Vi kan kun få det til at virke "manuelt" !

mvh

Dennis
Avatar billede packey Nybegynder
11. november 2003 - 17:13 #1
Hej.
Du skal gå ind i fanebladet: Funktioner og vælge: Guiden Regler. Der trykker du på: ny regel. Markér: Flyt nye meddelelser fra en bestemt person. I rubrikken under trykker du på : en person eller distributionsliste. Den går så ind i dit adressekartotek og vil vælge en mail adresse. (Inden da skal du måske lige gemme told og skats mailadresse derinde. (den du plejer at modtage mails fra altså)). Du vælger selvfølgelig dén og trykker: OK. Derefter trykker du på mappenavn og tildeler den en ny mappe der hedder fx: Told & Skat. Den skal du så lægge under private mapper fx. Tryk derefter: OK. Tryk: Næste 4x og klik på udfør.
Voila!
Det virker ihvertfald hos mig selv. Jeg har godt nok Outlook 2003 men jeg mener de minder MEGET om hinanden.
Held og lykke.
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. november 2003 - 17:26 #2
Du skal være opmærksom på at disse regler faktisk ofte er lidt ustabile og sagtens kan "gå i stå", hvorefter de må laves igen
Avatar billede packey Nybegynder
11. november 2003 - 18:14 #3
Bufferzone har ret...men ja...windows..hva kan man sige
Avatar billede dn-soroe Nybegynder
12. november 2003 - 11:30 #4
Mange tak skal I have !