Avatar billede corgan Nybegynder
11. november 2003 - 16:28 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Endnu et spørgsmål om valg af webhotel

Hej Eksperter.
Ja, jeg ved det. Der er mange spørgsmål om hvilket webhotel man skal vælge... og dette er så endnu et, sorry.

Jeg har prøvet at læse en stor del af de andre's spørgsmål og svar igennem, inden jeg ville poste mit eget spørgsmål.

Here it goes:
Jeg leder efter et webhotel der:
1 - er pålideligt
2 - er stabilt
3 - understøtter ASP, MS Access db, SQL
4 - har en god og hurtig support
5 - ikke koster en bondegård

Ja, det lyder næsten som et magisk-ønske-webhotel, men jeg tror på at det findes. Spørgsmålet er bare: hvor?

(jeg har kigget lidt på www.danhost.dk  - er der nogen der kender til det webhotel?)
Avatar billede tankbilligt.dk Nybegynder
11. november 2003 - 16:30 #1
www.surftown.dk

Har meget stor glæde af deres service...
Avatar billede tankbilligt.dk Nybegynder
11. november 2003 - 16:30 #2
svar:/
Avatar billede mranders Nybegynder
11. november 2003 - 16:31 #3
prøv at kigge på wannafind.dk eller cliche.dk
Avatar billede bernie Nybegynder
11. november 2003 - 16:32 #4
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2003 - 16:32 #5
Avatar billede tankbilligt.dk Nybegynder
11. november 2003 - 16:33 #6
1go.dk har mange uregelmæssige nedbrud på deres linie...
Avatar billede hostmoster Nybegynder
11. november 2003 - 16:34 #7
www.starthotel.dk 100MB til 7,-
www.web10.dk  175MB til 10,-
Avatar billede bernie Nybegynder
11. november 2003 - 16:34 #8
1go.dk er blevet støre for ikke langtid siden (er sammen med en anden host side nu)
Avatar billede spontek Nybegynder
11. november 2003 - 16:56 #9
Vedr. rørende Starthotel og Web10 var min side nede i går, og her omkring midnat var emailen så nede. Nu er folkene bag firmaet så begyndt at skriver til mig for beviser for alle deres nedbrud... det viser så bare endnu mere at man skal holde sig fra dem. Hvis de ikke selv overvåger deres serverer og ikke svarer på support  er der ikke meget tilbage at komme efter der.
Avatar billede corgan Nybegynder
11. november 2003 - 16:59 #10
Tak for svarene.
Er der nogen der har erfaringer med de nævnte webhoteller?

Jeg kan se på www.web10.dk at de har haft mange problemer med deres drift, så dem vil jeg nok holde mig fra.
www.surftown.dk ser interessant ud, så dem vil jeg lige kigge nærmere på.

www.cliche.dk ser også ok ud. Er der nogen der har erfaringer med dem?

www.alphasite ser ligeledes ok ud. Nogen erfaringer her?
Avatar billede corgan Nybegynder
11. november 2003 - 17:05 #11
www.starthotel.dk og www.web10.dk har (underligt nok) skrevet nognelunde det samme under "Driftstatus", og minder generelt meget om hinanden, så dem bliver det nok ikke.
Avatar billede spontek Nybegynder
11. november 2003 - 17:07 #12
Alphasite.dk og deres billigere http://www.zimnet.dk har jeg ikke hørt ondt om, og de svarer altid på supporten... en ganske rar ting.
Avatar billede corgan Nybegynder
11. november 2003 - 17:10 #13
www.surftown.dk understøtter ikke Access, så dem bliver det heller ikke.
Avatar billede jakki Nybegynder
11. november 2003 - 18:11 #14
skal du have noget stabilt så skal du efter min mening kigge væk fra 1 krones og 10 kroners webhoteller også købe et godt webhotel hos

www.scannet.dk
www.webpartner.dk
www.secnet.dk

så kan du forlange det stabile osv.
Avatar billede corgan Nybegynder
11. november 2003 - 22:00 #15
Tak for svarene, gutter.
Jeg har fået et par forskellige svar at kigge efter.

phoenixv, husk at vælg "svar" næste gang hvis du vil modtage nogle points.
Avatar billede mitc Nybegynder
23. februar 2004 - 22:19 #16
http://hosting.mitc.dk har det hele.
Og vi tilbyder meget billige reseller løsninger.