Avatar billede fireflite Nybegynder
11. november 2003 - 13:01 Der er 2 kommentarer

internet explorer kan ikke åbne siden (dns-mockup?)

Hej.
Jeg har en pc som kører win98SE, og DHCP via et kabelmodem.

Jeg kan sagtens pinge ipadresser ude i den store vide verden, både med ip adresser, samt med www navne, men ikke acesse dem via internet explorer.
Lige meget hvad jeg gør med DNS, (slette nuværende dns servere, indsætte nye) fungerer det bare ikke..
Derimod får jeg enten "page not found" eller søgemaskinen op i internet explorer, hver gang jeg prøver..
HJÆÆÆLP :-)
mvh
Fireflite
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. november 2003 - 21:53 #1
Prøv det her først:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
Eller kig her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q281679
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. november 2003 - 19:03 #2
Har det hjulpet?