Avatar billede barklund Nybegynder
11. november 2003 - 12:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flash MX 2004 Update/Patch/Bugfix er ude

Så er den her.

Der var en del fejl i den første version af hhv. Flash MX 2004 og Flash MX Professional 2004. Derfor har Macromedia nu sendt en update/patch/bugfix på gaden.

Der er i alt fixet ca. 250 bugs samt blandt andet tilføjet 3mb hjælpetekst og eksempler.

Hvis du har købt en version af flash er den gratis. Hvis du sidder med en trial, er den stadig gratis, men din 30 dages prøveperiode starter forfra fra den dag, du installerer din update.

Dy nyeste versioner af Flash (downloaded indenfor de sidste par uger) behøver ikke denne update. Du kan tjekke din flash-version i Help->About og hvis den er 7.0.1 har du den seneste update.

http://www.macromedia.com/support/flash/downloads.html

/Barklund
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. november 2003 - 14:48 #1
Det var sgu også på tide med den hjælpetext. Den har jo været frygtelig. Må hellere få hentet den :))
Avatar billede mcskelle Nybegynder
17. november 2003 - 16:23 #2
Er der nogen af jer der ved hvordan jeg kan _downloade_ playerupdatet for sig selv. Normalt installeres det jo bare lyn-børge i browseren, men jeg har faktisk en maskine der ikke er på nettet i øjeblikket, og den vil også gerne have den nye player (7,0,14,0).

Hvordan gør man mon det:?

PS: Barklund, har du tjekket om XML.onLoad buggen er fixet? Jeg har installeret updated på 16 mega, men det får man åbenbart ikke en ny player af. Og det skulle være i playeren af XML.onload buggen skulle være....og evt. været fixet.
Avatar billede barklund Nybegynder
24. november 2003 - 19:04 #3
Lukker