Avatar billede slein Nybegynder
11. november 2003 - 12:00 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

skype og webspeed

davs jeg har tænkt mig at få tdc webspeed udelukende så jeg kan bruge "telefonprogrammet" skype !!!jeg har hørt at tdc lukker portene i routeren på forhånd så man ikke kan bruge netop det!mit spørgsmål er om nogen ved noget om det?
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. november 2003 - 12:07 #1
TDC lukker mig bekendt for port 25 af sikkerhedsgrunde, men det har kun betydning hvis du skal have en mailserver stående, jeg er ret sikker på at du kan skype uden problemer da det vist kører over port 80
Avatar billede espersen Novice
11. november 2003 - 12:20 #2
I Skype står der at den benytter port 29236 for incoming connections (og der er mulighed (standard) at bruge port 80 som alternativ)
Avatar billede espersen Novice
11. november 2003 - 12:21 #3
dermed mener jeg ikke at du skal være bekymret om ikke at kunne bruge programmet....
Avatar billede slein Nybegynder
11. november 2003 - 12:22 #4
ok tak skal i ha
Avatar billede espersen Novice
11. november 2003 - 12:24 #5
takker for point !