Avatar billede bettemus1 Nybegynder
11. november 2003 - 09:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerne jeg SP4

Den er ikke installeret med mulighed for fjerne via kontolpanel.
Jeg vil køre SP 2 istedet for.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2003 - 09:13 #1
Geninstaler.
Hvad er du utilfreds med i SP 4?
:-)
Avatar billede bettemus1 Nybegynder
11. november 2003 - 09:19 #2
Hej tpo

slette kan vi alle, det er de uundværlige langhårede fif jeg søger:-/

Terminalservice kører bedst på SP2
Avatar billede levithan Nybegynder
11. november 2003 - 09:22 #3
prøv og kik i kontrolpanel - tilføj fjern programmer og se om den skulle være der til at afinstallere.

ellers prøv og download SP2 og se hvad installationen siger når du prøver at bruge den
Avatar billede nmh Nybegynder
11. november 2003 - 09:25 #4
Du skulle have valgt mulighed for at afinsatllere SP¤, da du installerede den. Nu hænger du på den.
Du er nødt til at geninstallere, for at slippe af med sp4.
Avatar billede bettemus1 Nybegynder
11. november 2003 - 09:28 #5
Hæhæ  rart med lidt støtte..i glemmer måske aldrig noget...?
Levithan....jeg prøver lige SP2...!!
Avatar billede levithan Nybegynder
11. november 2003 - 09:36 #6
tænkte evt på at hvis du ikke kan afinstallere SP4 og at SP2 ikke kan installeres, så kunne du evt installere SP4 igen med Archive files(mulighed for at slette igen) så kunne du måske være heldig at kunne afinstallere filerne på den måde...
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2003 - 10:01 #7
Fandt lige lidt.
Hvis du har instaleret Internet Explorer SP1, efter du instalerede SP4, kan dette ha' skjult muligheden for at afinstalere SP4.
Prøv at afinstalere Internet Explorer SP1. Dette genskaber måske muligheden for at afinstalere SP4.
:-)
Avatar billede bettemus1 Nybegynder
11. november 2003 - 11:17 #8
SP2 gik ikke levithan...prøver SP4 igen
Avatar billede bettemus1 Nybegynder
05. december 2003 - 10:39 #9
lukker spørgsmålet