Avatar billede seider Nybegynder
11. november 2003 - 02:17 Der er 4 kommentarer

cisco 806 - mangler rom

jeg mangler rom'en til en cisco 806, jeg vil gerne have den nyeste version. hvis der er en der har sådan en fætter på lager vil jeg blive glad
Avatar billede seider Nybegynder
11. november 2003 - 14:23 #2
det er jo lige som ikke løsningen...

min rom er defekt derfor skal jeg bruge en ny, og jeg VIL ikke betale mere for min cisco router.

der må være en der liger inde med sådan en rom
Avatar billede maniacdog Nybegynder
12. november 2003 - 08:04 #3
Alternativt kunne du jo sende den til RMA ?
Avatar billede acp_dk Nybegynder
02. december 2003 - 22:12 #4
Jeg kan næsten gætte at du gerne vil have den nyeste IOS Software image, der skal man ikke sende noget til RMA for at få opgraderet. Man skal hente softwaren på Cisco hjemmeside, men det kræver en CCO account for at hente software - Hvad er dit formål med at få nyt Software på Routeren, og hvad er den nuværende version IOS

ROM til at starte routeren opmed, der er ingen grund til at opgradere denne. der findes noget der hedder Tiny ROM på Cisco 800 Serie Routeren, det et et image som bruges til at init. de forskellige interfaces på routeren.

-Anders.