Avatar billede machen87 Nybegynder
10. november 2003 - 20:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ret engelsk grammer og fejl

hej eksperter kan i ikke rette denne engelske text fri for grammer og fejl?:.. :D

180 point for det !

America history X is about Derek and Danny how has a father how work as fireman, he being killed in a fire from a black pusher, and so its began.

A night Danny wakeup he hears some sounds outside the house, he run into Derek’s room to tall him, tree Blackman try to steel his car. Derek pickup a gun and ran down under to the front door. He shoot 3 men, then he cam into prison for 2 year. Derek is a very popular man, for the whit powers, it is a kind of an army “Nazis” how hates all black people. To be so popular is one mans work Cameron the real boss. It is this guy how got Derek to do all thing. When Derek cam out from the prison every thing change he didn’t want to be in the Nazis army anymore, he’s mother is also very ill and even don’t make some thing.

Cameron’s big party Derek came into fight to Cameon, about 5 min was past when people found out what’s going on. People were being very upset to kill Derek now but he ran away.
And then later Derek explain Danny how, who, and because, and what have change him in the prison. He tall him what’s going on in the prison, and how he look at the black people now. And soon Danny also Change from a bad side to a good side.
Avatar billede keysersoze Guru
10. november 2003 - 20:50 #1
<spam>
... lav dine egne lektier og lær af dine egne fejl
</spam>
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. november 2003 - 21:00 #2
Det er svært når man ikke ved hvad det er du vil skrive.

f.eks i lilie 2, how has a father. kan betyde hvordan har en far eller how (navnet på en person) har en far. mener du som har en far (har vi ikke alle det) eller hvis far.

Det er dårligt engelsk men svært at regne ud hvad det er du vil skrive. Noget af det virker som om det er skrevet på baggrund af dårligt dansk og det gør det jo ikke lettere
Avatar billede exp Juniormester
10. november 2003 - 21:49 #3
Jeg tror han mener "who" istedet for "how"

Der Keyser >>
Enig!
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
10. november 2003 - 21:50 #4
Aflever den som den er! Det kunne være at din lærer tog sig tid til at hjælpe dig på vej og give dit nogle ting at arbejde med. Det er trods alt lærerens job.

Iøvrigt ligner din konto noget der skal ryddes op i- luk dine gamle sager hvis du er færdig med dem.

MVH

Henrik
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. november 2003 - 21:53 #5
Jeg tror sørme du har ret, men sproget er stadig noget håbløst om med store muligheder for forbedringer
Avatar billede jakoba Nybegynder
10. november 2003 - 22:39 #6
Kand du evt forklare hvad denne sætning skal betyde:
    "Cameron’s big party Derek came into fight to Cameon"
Avatar billede keysersoze Guru
26. november 2003 - 19:01 #7
lukketid?
Avatar billede machen87 Nybegynder
04. december 2003 - 22:05 #8
jah det lukker nu !