Avatar billede urup Nybegynder
10. november 2003 - 17:37 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson T68i

Jeg skal have en Sony Ericsson T68i !!!
Hvor finder jeg den til billige penge ??
Jeg får den låst op og bruger mit eget simkort
Avatar billede cdc Novice
10. november 2003 - 17:42 #1
tror du skal kigge dine reklamer igennem da der er svært at give et korrekt svar på det spørgsmål
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. november 2003 - 17:47 #2
Min ven har lige købt en til 30 kr...
Avatar billede dm-bm Nybegynder
10. november 2003 - 17:48 #3
www.dba.dk eller www.gulgratis.dk
Der må de kunne findes til en billig penge. Du kan jo altid holde øje med om der stadig er garanti på osv.
Avatar billede cdc Novice
10. november 2003 - 17:48 #4
føtex har den til 29
Avatar billede dm-bm Nybegynder
10. november 2003 - 17:49 #5
Ja hvis de er nede i de håndører kan det vist ikke betale sig brugt :)
Avatar billede cdc Novice
10. november 2003 - 17:51 #6
Avatar billede cdc Novice
10. november 2003 - 17:55 #7
bilka har den til 25
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
10. november 2003 - 18:02 #9
under alle omstændigheder er det eneste du skal være opmærksom på at du aldrig kan opsige et abonnement inden 6 måneder og du derfor hænger på det i et halvt år. Jeg anbefaler at købe en brugt for så slipper du for besværet. hvis du hellere vil have en ny så check lige hvilket abonnement der følger med telefonerne i tilbudet og se hvilket der er billigst pr måned når man ikke bruger det.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
10. november 2003 - 18:04 #10
jeg købte min telefon med sonofon variant. Det koster (kostede?) 25 kr. om måneden. Dvs at det var 150 kr. på det halve år det varer inden man kan sige skidtet op.

Ellers kunne du altid se hvad den koster uden abonnement. Det er møgtræls at skulle trækkes med de skide telefonregninger når man ikke engang bruger det. Jeg har selv begået fejlen. jeg havde købt to telefoner på den måde og havde derfor to telefonabonnementer i 6 måneder at betale for. Det er irriterende sidst på måneden selvom man har sparet penge.
Avatar billede mr_sand Nybegynder
10. november 2003 - 23:48 #11
skal den være med eller uden abonnement?
Avatar billede urup Nybegynder
10. november 2003 - 23:50 #12
Det gør lige meget...jeg vil bare ikke give 100 hver mdr for ingenting
Avatar billede mr_sand Nybegynder
10. november 2003 - 23:59 #13
I bilka fås den til 25kr. med debitelAUTOMATIC:

debitelAUTOMATIC
Med debitelAUTOMATIC behøver du ikke længere tænke på, hvor meget du taler. Jo mere du bruger mobilen, jo billigere bliver dit abonnement - helt automatisk! debitelAUTOMATIC har 4 trin, som automatisk bliver billigere - helt ned til 19 kr. om måneden! Alle opkald og SMS'er hjælper dig med til at skifte til et billigere TRIN.

debitelAUTOMATIC giver dig samme lave pris - døgnet rundt! Du ringer for kun 1 kr. pr. minut til alle fastnet- og mobilnumre i hele Danmark. Sender du en SMS er prisen blot 25 øre.

Så jeg det er billigst at købe den her, du finder den ikke billigere.
Hygge.
Avatar billede urup Nybegynder
11. november 2003 - 00:01 #14
Det er for dyrt...

Jeg har Telmore og bliver der...
Avatar billede mr_sand Nybegynder
11. november 2003 - 00:02 #15
jeg vil ikke mene at en t68i er simlåst. Min t310 var ikke sim- låst da jeg købte den, jeg kørte bare forsat videre med min telmore konto.. :)
Avatar billede mr_sand Nybegynder
11. november 2003 - 00:18 #16
anywayZ, en t86i koster 1175kr uden abonnement, så den vil under alle omstændigheder blive billigst ved køb med debitelAUTOMATIC.

That's just the way it is..
Avatar billede urup Nybegynder
11. november 2003 - 00:23 #17
Det er alt for dyrt....
Kan købe den hos Sonofon til 400
Avatar billede urup Nybegynder
13. november 2003 - 21:55 #18
Har købt en til 400 hos Sonofon
Avatar billede mr_sand Nybegynder
13. november 2003 - 23:40 #19
med eller uden abonnement?