Avatar billede goldenshadow Nybegynder
09. januar 2001 - 16:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af lotus pro fil til *.txt, *.doc eller lign.

Hejsa !!

Jeg sidder med en lotus pro fil men har IKKe lotus pro ! Jeg vil gerne i en h.... fart ha\' fat på et program som kan konvertere til et format som word kan læse.
- HASTER -

- Golden Shadow
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2001 - 16:22 #1
Hent konveterings værktøjet fra office CD
Avatar billede codeman Nybegynder
09. januar 2001 - 16:23 #2
Hej!

Har du prøvet med Microsoft Office Converter Pack?

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q212/2/65.ASP
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2001 - 16:24 #3
Ellers er der staroffic 5,2 , det program må også kunne klare opgaven.
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
11. januar 2001 - 10:11 #4
Hejsa !!

Takker for alle svarene, men jeg skal altså i så fald bruge en konverter pack til office / word - 97 ikke 2000. Kan en eller anden ikke lige gi\' mig et link til den, for jeg ved ikke lige hvor jeg hr min cd. Please.

- Golden Shadow
Avatar billede bergstroem Nybegynder
11. januar 2001 - 12:12 #5
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
11. januar 2001 - 14:34 #6
Hejsa !!

Gider codeman og berstroem ikke lige svare, i skal sgu osse ha point.

- Golden Shadow
Avatar billede bergstroem Nybegynder
11. januar 2001 - 14:48 #7
hej Golden

takker modtager da gerne point :O)
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
11. januar 2001 - 15:18 #8
Hej igen !

Takker, så mangler vi bare svar fra codeman

- Golden Shadow
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
11. januar 2001 - 15:24 #9
Hej igen !!

Beklager berg, men det jeg skal bruge er altså ikke converteren til andre word formater, det er den converter der kan konvertere fra lotus tekst til word fortståeligt.
Stadig til word v. 97.

Got it ??

- Golden Shadow
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
11. januar 2001 - 15:25 #10
- By the way så kom jeg lige til at acceptere, så i får lige point ved anden lejlighed, sorry -