Avatar billede grydgaard Nybegynder
10. november 2003 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

deling af scanner

hejsa eksperter.

er det muligt at dele en scsi scanner via netværk?

hilsen tommy
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. november 2003 - 14:34 #1
Kun hvis scanneren er bygget til det - og det var meget meget få SCSI scannere der kunne det.

Hvilken scanner er der tale om?
Avatar billede grydgaard Nybegynder
10. november 2003 - 15:18 #2
Filmscanner, Nikon LS2000 ICE
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. november 2003 - 15:42 #3
Den er jeg ikke sikker på, om den kan. Det skal så ligge i scannersoftwaren, at man kan sætte den op på en anden pc. Jeg er 99% sikker på at den ikke kan.

Jeg har selv LS-20 med Nikon Scan 3, og den kan i hvert fald ikke.

LS-4000 har jeg kigget på, og den ser heller ikke ud til at kunne.

Så som sagt - jeg tvivler på at 2000´eren kan, men jeg er ikke 100% sikker.
Avatar billede grydgaard Nybegynder
11. november 2003 - 08:53 #4
jeg kan godt akseptere dit svar :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. november 2003 - 09:03 #5
Jeg takker for tilliden - og points...