Avatar billede jinglebell Nybegynder
10. november 2003 - 13:11 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Visning af fuld skærm i windows media player

Hej jeg har et problem.

Når jeg ser noget som er i divx format i windows mediaplayeren er billedet smalt, bredden er fuld, billedet er perfekt og lyden er perfekt men selve billedet er smalt, kan det afhjælpes på nogen måde?
Avatar billede mike23 Nybegynder
10. november 2003 - 13:20 #1
afspiller du i full screen? Alt+Enter
Avatar billede jinglebell Nybegynder
10. november 2003 - 13:23 #2
jeps
Avatar billede mike23 Nybegynder
10. november 2003 - 13:27 #3
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 13:27 #4
har du prøvet at sætte frekvensen ned på din skærm??

Wild guess
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 13:33 #5
Umiddelbart skal du bare bruge DivX The Player, der kan du nemlig stille på hvor bredt billedet skal være.
Avatar billede jinglebell Nybegynder
10. november 2003 - 15:40 #6
prøver lige at sætte frekvensen ned, jeg HAR divx afspiller,codec mv. og det er ikke bredden på billedet, men selve højden
Avatar billede jinglebell Nybegynder
10. november 2003 - 15:41 #7
sry, kan godt forstå i ikke kunne se jeg mente højden :-(
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. november 2003 - 16:11 #8
Jeg kunne heller ikke se det i første omgang, men nu er du jo så rar at forklare det.
Mener ikke det kan indstilles i Windows Media Player, så du i stedet for 16:9 kan se flilmen i 4:3 format.
Det var det du mente - var det ikke ?
Avatar billede s-rasmussen Nybegynder
13. november 2003 - 12:14 #9
Du skal hente MV2Player fra http://mv2.czweb.org/ og når du har åbnet filmen skal du højreklikke på billedet af filmen og vælge "Video controls" og derefter "Aspect Ratio" og vælge enten 16:9 eller 4:3 :)
Avatar billede jinglebell Nybegynder
13. november 2003 - 18:02 #10
s-rasmussen Detsværre der er ikke noget at gøre, der kan ikke gøres noget ved det, så jeg lukker spørgsmålet.
Avatar billede jinglebell Nybegynder
13. november 2003 - 18:02 #11
ups.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. november 2003 - 19:26 #12
Ups, ja - hvad gør man så når man som du har fået hjælp og MEGET gerne vil belønne, om ikke alle der har hjulpet, så i hvert tilfælde nogen af de venlige mennesker ?
Avatar billede ird Praktikant
14. november 2003 - 07:27 #13
Flot jinglebell!
Avatar billede s-rasmussen Nybegynder
14. november 2003 - 11:15 #14
hmmmm....................
Avatar billede victor-1 Nybegynder
14. november 2003 - 12:35 #15
Der BURDE være muligheder, for at gøre et eler andet ved den slags.
Måske lave et eller andet med, at det kun er muligt at ta' eksempelvis halvdelen af pointene selv, hvis man har fået brugbare kommentarer eller svar.

Men det vil vel være så godt som umuligt at administrere.
Avatar billede ird Praktikant
14. november 2003 - 12:35 #16
man lære jo bare hvem der skal hjælpes og ikke
Avatar billede victor-1 Nybegynder
14. november 2003 - 12:37 #17
Nemlig - men listen bliver desværre længere og længere. Derfor ville det være rart med alternativer.
Avatar billede jinglebell Nybegynder
15. november 2003 - 00:09 #18
hallo ..... det er optaget i en format der ikke KAN ændres så jeg giver jer sgu da ikke point for ingenting. Hvor i reglementet står der man skal det?
Avatar billede jinglebell Nybegynder
15. november 2003 - 00:15 #19
og ird de der spydige kommentarer, dem har du prøvet èn gang, så drop det lige.... plz.. du ved jo det ikke fører nogen steder hen at lege politimand. Forklar venligst victor-1 det så han ikke havner i samme situation, da det virker meget frustrende for jer begge at i ingen point får.

I regner med at hvis fok stiller et spørgsmål, og hvis man så har kommenteret det, så har man ret til point, selvom intet af det hjælper en døjt... jamen dog! så bliver der sgu rift om pointene herinde, så vil alle folk jo komme med et wild guess som dig selv ird, også bagefter pive over ingen point at få.
Avatar billede mike23 Nybegynder
15. november 2003 - 00:18 #20
jinglebell> Hvis det er optaget i et format der ikke kan ændres, hvorfor har du så spildt hjælpsomme menneskers tid, og hvor i reglementet er der forbud mod at vise lidt taknemmelighed.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. november 2003 - 01:41 #21
Ta' det som du vil "jinglebell". Jeg bliver sur på folk som beder om hjælp, men ikke vil gi' feedback på et direkte spørgsmål. Og det eneste man kan se der sker er, at du 2 døgn senere bare lukker spørgsmålet. og tager alle pointene selv.

Hvad "ird" angår har han min fulde støtte, da han -
1: Ved hvordan tingene bør køre herinde -
2: Hjælper alle dem han kan -
3: Bliver ved, på trods af at være blevet svinet til i forskellige sammenhænge, blot fordi han håndhæver reglerne (skrevne som uskrevne) –

Det skal lige siges, at jeg selv har fået kraftige irettesættelser af den fyr, men jeg er ikke bange for at indrømme de var FULDT fortjent.

Hvis du med POLITIMAND mener, at være en person som beder folk følge op på ting de selv har søsat og få afsluttet dem på den ene eller anden måde, eller i hvert fald give noget feedback på dem, - så forstår jeg ikke du brokker dig over det, medmindre du du har dårlig samvittighed. Det kommer jo i sidste ende os alle til gode, at Eksperten.dk er stedet hvor tingene sker på en seriøs måde.

Til ”mike23” vil jeg bare sige – hvor er jeg da enig med dig.

Til sidst vil jeg spørge dig "jinglebell" (selv om jeg jo sikkert ikke får svar) – hvorfra har du oplysninger om, at det format IKKE kan ændres. Mig bekendt er der folk i både tv og filmbranchen der blandt andet lever af , at beskære div. formater. F.eks. beskære et 16:9 format til et 4:3 format.
Så din påstand holder ikke vand.
Jeg aner dog intet om hvordan det gøres, men det var der måske andre der gjorde – de fik bare ikke lov at være med.

Min BLACKLIST er netop blevet tilføjet en bruger.
Avatar billede jinglebell Nybegynder
15. november 2003 - 02:59 #22
victor-1 øøøøh jeg gir feedback 1 dag efter du skriver, er det for langsomt?
Men synes du jeg har gjort noget "ulovligt" så anmeld mig evt? Og det kan da godt være han har DIN støtte, men der er sgu manges han ikke har, så det kan jeg ikke bruge til en hylende fis, der var vist et par admins der ikke støttede sååå... og det ER vist dem der bestemmer, men held og lykke med jeres "detektivarbejde" fremover.

og mike23. det vidste jeg ikke til at starte med, men søgte så på google, og spurgte forskellige kammarater DER fandt jeg først ud af det.
Avatar billede jinglebell Nybegynder
15. november 2003 - 03:00 #23
----out----
Avatar billede ird Praktikant
15. november 2003 - 17:53 #24
Stor respekt herfra til dig victor!!!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
15. november 2003 - 18:17 #25
Tak "ird" !