Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 13:11 Der er 40 kommentarer og
1 løsning

Manual til FIFA 2004

Hejsa,
Ville høre om der er nogen der ved hvor man kan hente en manual ned til FIFA 2004? Jeg har været så klodset at jeg kommet til at hælde en halv liter cola ud over den jeg havde fået med til spillet.
Avatar billede popsy Novice
10. november 2003 - 13:20 #1
Kontakt producenten, de vil sikkert hjælpe, evt. mod et gebyr.
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 13:34 #2
Tænkte der måske var et eller andet sted hvor man kan hente sådan noget ned.
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 13:36 #3
Dam dam damdam dam dam damdam dam dam damdam dam damdam dam damdam

Til popsy *LOL*

Undskyld mange gange for spam opretter! :-)
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 13:40 #4
Mange tak for intetsigende svar.
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 13:43 #5
Beklager og undskylder igen!

for at svare på dit spørgsmål så har popsy allerede svaret! Du kan ikke finde en manual på nettet til dettet spil! Du kan derimod betale for at få en ny, hvis du henvender dig til stedet du købte spillet, eller evt via EA sports hjemmeside. Dog skal du huske at de kræver en keykode for at du kan få den :-)
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 13:46 #6
TIL IRD:
Jeg har bare kigget næsten alt igennem også på EA's egen hjemmeside og synes ikke umiddelbart at jeg kan finde noget. For jeg har tænkt på det du skriver til mig.
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 13:47 #7
tjekker lige ud for dig...2sek
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 13:48 #8
OK
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 13:49 #9
http://www.fifafootball2004.dk/ og så terms of service. der finder du mailadresser
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 13:50 #10
http://www.fifafootball2004.dk/

Nope findes ikke på nettet og gjorde den er det heller ikke lovligt at hente den ned! :-)

Send dem en mail, eller snak med stadet hvor du købte spillet! Bare husk at have din keycode med hvis du bestiller en ny
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 13:51 #11
*S* så må jeg også hellere
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 13:53 #12
popsy er vel igrunden den der skal have point om nogen!

Har kom allerede med det korrekte svar langttid inden
Avatar billede ALS Praktikant
10. november 2003 - 13:53 #13
califano >> Har du en mail-adresse?
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 13:54 #14
Står intet på linket fra hverken arlet eller mig og hvordan du får en anden manual
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 13:55 #15
POPSY, send et svar.
IRD: Tusind tak for hjælpen, ville jo bare høre om det kun var mig der ikke kunne finde noget på nettet, så tak igen.
IB-RENE-CAIRO: Hvorfor?
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 13:57 #16
Skulle det være en anden gang min ven :)
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 13:59 #17
IRD: Hvis ikke POPSY vil svare, så send mig et svar, så får du sgu pointene.
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 14:00 #18
min mail er: peter@califano.dk
Avatar billede ALS Praktikant
10. november 2003 - 14:00 #19
Undre mig bare lidt over http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=califano&option=22 ;o)

... og http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=califano&option=23
Hvorfor mon califano dukker op og efterlyser en manual efter at have været inaktiv i 475 dage ;o)
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 14:02 #20
Har smidt et svar.... bare giv mig dem så skal jeg aflevere dem til popsy!

Ha en kanon dag
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 14:03 #21
Den forstår jeg ikke helt ;-)
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 14:06 #22
Det gør jeg heller ikke*S*, hvis popsy ikke vil have pointene tager du dem selv eller deler dem mellem ird og mig, da vi lagde samme svar
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 14:07 #23
http://www.eksperten.dk/spm/425565

Arlet stop nu den point liderlighed!! Popsy kan jo have været forhindret i at svare....

Til popsy http://www.eksperten.dk/spm/425565
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 14:07 #24
BTW arlet hvordan kan han finde en løsning via dit link eller mit for den sags skyld??
Avatar billede ALS Praktikant
10. november 2003 - 14:08 #25
Har du sovet i 475 dage?
Mon ikke du kan tørre din manual på radiatoren?
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 14:08 #26
Jeg mente det du skrev med at jeg har været inaktiv i 475 dage?!?!

hvordan kan du se det?? Og desuden har jeg da deltaget i et spørgsmål mobil telefoner, for ikke så lang tid siden.
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 14:09 #27
ird -> jeg lagde en kommentar, da jeg syntes det bare var en opfølgning af popsy kommentar, det var dig der lagde et svar.

Jeg syntes heller ikke vi skal have point for det her*S*
Avatar billede ALS Praktikant
10. november 2003 - 14:11 #28
califano >> Det må være med en anden bruger du har "deltaget i et spørgsmål mobil telefoner" ;o)

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=califano&option=23
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 14:11 #29
Den her point diskussion, er desværre slut, da IRD har fået dem tildelt, da jeg synes at han gjorde meget for mig.
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 14:11 #30
--->Arlet<---

dette Afvist svar: Arlet
10/11-2003 13:51:57 Er vist ikke en kommentar!
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 14:12 #31
Gjorde det også for dig unden de point opretter!

Slut herfra
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 14:12 #32
Håber ikke jeg har flere brugere end den jeg bruger nu ;-)
Avatar billede ALS Praktikant
10. november 2003 - 14:16 #33
Du har kun deltaget i 2 spørgsmål, begge idag, siden du oprettede din bruger for 475 dage siden. Ingen af dem omhandler "et spørgsmål om mobil telefoner" ;o)
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=califano&option=23

Sjovt at brugeren pludselig bliver aktiv når man skal bruge en manual ;o)
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 14:17 #34
Drop det nu og gå videre til næste tråd ib-rene-cairo
Avatar billede ALS Praktikant
10. november 2003 - 14:19 #35
Din forklaring om en "halv liter cola" og "et spørgsmål om mobil telefoner" *stinker*
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 14:20 #36
ib-rene-cairo-> hvis du mener der er noget forkert, må du få en co-admins til at kigge på det. Du skal ikke selv udspørge califano
Avatar billede califano Nybegynder
10. november 2003 - 14:23 #37
Hvad sker der oven i dit lille mærkelige hoved??? Lider du af en eller anden mærkelig ike opdaget hjernesygdom???

Du lever simpelthen i en verden hvor andre folk ikke er til at stole på eller hva'?? Der er rent faktisk nogle ærlige mennesker som er lidt klodset.
Men ikke for sådan en mærkelig computer nørd der ikke har andet og tage sig til end og sidde og svine andre folk til i et forum!!
Avatar billede ALS Praktikant
10. november 2003 - 14:23 #38
arlet >> Jeg "udspørger" ikke nogen
Avatar billede arlet Juniormester
10. november 2003 - 14:24 #39
Bare drop alt det her nu...
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 14:26 #40
Nu stopper legen begge to!!

Lad være med at smide flere indlæg begge to og kom videre! Der skal ikke startes flere ligegyldige diskutioner her. Tråden er slut og point er afgivet.
ib-rene-cairo hvad opretter gør og ikke gør er coadmins problem og ikke vi andres
Avatar billede popsy Novice
10. november 2003 - 15:01 #41
Hmm, faen til diskussion.

Som IRD meget rigtigt skriver, så var jeg ikke lige ved mit tastatur da du søgte mig, og som følge af det lagde jeg skam heller ikke noget svar :)

Iøvrigt havde jeg heller ikke forventet nogen point, men som sagerne står, så tager jeg selvfølgelig da imod dem. Dog vil jeg gerne dele med IRD og Arlet, så Arlet skal lige smide et svar på det link IRD gav.