Avatar billede brianbad80 Nybegynder
10. november 2003 - 08:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spil til XBOX

Hej jeg har en XBOX med MODCHIP og vil gerne hente spil fra sharereactor og spille dem! Filerne ligger som rar og når jeg pakker  dem ud  kommer der filer der slutter med .gi (mener jeg) disse skulle man så kunne brænde på DVD via brænderprogrammet stomprecordmax.. og spille på XBOX.  Men problemet er at jeg ikke har en DVD-brænder..

TIdligere har jeg bare overført spillene til XBOXen men dette virker ikke med disse nye spil (ex FIFA 2003 /FIFA 2004) - så hvordan kan jeg gøre sådan så jeg kan overføre disse spil på XBOX uden at brænde dem??

Håber i kan hjælpe mig
Avatar billede exp Juniormester
10. november 2003 - 08:53 #1
Spørgsmålet er ulovligt.

Det er ikke tilladt at efterspørge ulovlig software. Læs evt. reglerne:
www.exp.dk/regler.phtml

Luk venligst spørgsmålet
Avatar billede snowball Novice
10. november 2003 - 09:34 #2
brianbad80: Du bedes lukke spørgsmålet med det samme hvis du vil undgå en deaktivering af din bruger. Eksperten vil på ingen måde hjælpe dig med at løse dine warez problemer !

Snowball / CoAdmin
Avatar billede brianbad80 Nybegynder
10. november 2003 - 11:44 #3
Undskyld!
Avatar billede brianbad80 Nybegynder
10. november 2003 - 11:45 #4
Hvordan lukker jeg spørgsmålet.. har bare givet mig selv point.. men ved ikke om det er sådan man gør??
Avatar billede exp Juniormester
10. november 2003 - 12:24 #5
Det er måden man gør det på :-)

Hvis nogen senere smider svar herinde, bliver det sikkert slettet af snebolden ;-)