Avatar billede buster58 Nybegynder
10. november 2003 - 01:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Installering af modem.

For et stykke tid siden havde jeg problemer med min PC, kunne ikke installere mit interne modem. Når jeg når til at kopiere filer stopper den ved 31 %.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. november 2003 - 09:57 #1
kopiere fra hvor..??, en cd..??

det kan være cdén er fedtet el. ødelagt, hent evt. en ny version fra nettet.
Hvad hedder det kort, så kan vi måske finde den ..O)
Avatar billede buster58 Nybegynder
10. november 2003 - 12:15 #2
Som skrevet, havde jeg problemer for et stykke tid siden. Når jeg får meldingen at der er fundet ny hardware og den så søger og finder modemet stopper systemet når der er installeret 31% Jeg er en ældre fyr, uden meget forstand på sagerne, så bær over med mig.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. november 2003 - 17:26 #3
Bare skriv her hvad det modem hedder, og hvilket styrersystem..O)
Så skal vi/jeg nok finde den.
Avatar billede buster58 Nybegynder
10. november 2003 - 17:48 #4
Jeg mener modemet hedder Lasat. Kan det passe? Og styresystemet er ME
Avatar billede buster58 Nybegynder
10. november 2003 - 18:00 #5
Jeg tror at problemet består i at en fil windows\system\vmm32.vxd er forsvundet. Kan det passe?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. november 2003 - 21:20 #6
det er så typisk..O)

du kan finde filen på din ME cd, (det er det værste styrersystem).
Men har du en scanner evt. fra HP..->http://www.geniusnet.com.tw/download/queryresult.asp?plno=6

men der er flere lasat modem..-> http://www.eicon.com/support/helpweb/lasat/product.asp?p=wsgi

dett er "WebSetGo ISDN"..kig i menuén for dit modem, hent den nye driver, der passer til dit styrersystem..O)
ellers denne tråd..-> http://www.eksperten.dk/spm/23295
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. november 2003 - 21:21 #7
Avatar billede buster58 Nybegynder
10. november 2003 - 22:39 #8
bartfreak>>>> Foreløbig tak, jeg vil prøve tror nu nok at jeg har været inde på eicon, men jeg har lidt besvær med at finde ud af hvilken driver jeg skal vælge. Men jeg prøver.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. november 2003 - 10:12 #9
takker osse..O)

Ellers gå i en pc-butik og spørg om de vil hjælpe..??
Avatar billede buster58 Nybegynder
11. november 2003 - 11:40 #10
bartfreak>>>> Tak for hjælpen, men jeg må nok gå til en fagmand. Du skal jo have nogle point, men jeg kan ikke lige se hvordan jeg gør. Og jeg skal snart rejse, det bliver så uden maskinen.