Avatar billede ormholt Nybegynder
09. november 2003 - 23:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hastghed på internetforbindelse

Hejsa Eksperter

Jeg ved godt, at der er mange spørgsmål der handler om hastighed, men jeg har ikke kunnet finde en løsning på mit problem. Jeg sidder på en 2048/512 linie hos Tiscali, men nogle gange kører det meeeeget langsomt (henter fra Tiscalis server med ca. 20 KB).
Jeg kunne godt tænke mig at finde et program jeg kunne sætte til at hente en test-fil fra Tiscalis server et par gange om dagen så jeg kunne få noget statistik over forbindelsen - over en uge eller længere. Det kunne måske også laves i et script - ved godt at det ikke lige er det rigtige sted for den slags (scripts), men nævner det bare som en mulighed.
Er der nogle der har et godt forslag??
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
10. november 2003 - 00:09 #1
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
10. november 2003 - 00:10 #2
bare husk at de 2048kbit i download kun er teoretisk. i praksis vil den være en del lavere.
ellers er der andre speed tests her:
http://www.google.dk/search?q=test+din+internet+forbindelse&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=cr%3DcountryDK
Avatar billede ormholt Nybegynder
10. november 2003 - 00:14 #3
dr_chaos >> Kender godt til de forskellige testere - det jeg ønsker er at kunne få noget statistik over min forbindelse for at se hvor stabil den er over en længere periode...
Avatar billede ormholt Nybegynder
10. november 2003 - 01:34 #4
Har oprettet et spørgsmål under programmering > script > javascript - lukke dette spørgsmål...