Avatar billede jets Nybegynder
09. november 2003 - 23:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cisco SOHO 71 firewall

Router: Cisco SOHO 71
IOS: 12.2(4)
Problem: Hvis firewall option er slået til loader nogle websites langsomt (fx. www.cw.dk) og java applets kan ikke loade (load: class xxx not found).

Da jeg ikke er IOS haj har jeg udelukkende konfigureret routeren vha. webinterfacet, som kun har en ON/OFF mulighed for firewall (hep hey...)

Noget bud på hvordan jeg får tingene til at virke med firewall'en slået til?
Avatar billede rubeck Nybegynder
10. november 2003 - 08:54 #1
Hmmm... Kører langsomt kan jeg ikke umiddelbart svare på. Mht dine Java applets skal du lave flg. mht dine Firewall statements:

ip inspect name <NAME> http java-list 5
access-list 5 permit any

/Rubeck
Avatar billede jets Nybegynder
10. november 2003 - 10:45 #2
Tak! Hermed point.
Avatar billede rubeck Nybegynder
10. november 2003 - 14:56 #3
Selv tak og god fornøjelse... :-)