Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
09. november 2003 - 18:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Update fra <Hjælp og Support> virker ikke mere

Når jeg kører Windows update via Start|Hjælp og Support|Windows update står der undefined i vinduet til højre og jeg kommer ikke videre. Den er svær tror jeg. Jeg kan selvfølgelig gå Microsofts hjemmeside og lave opdateringerne, men den her er speciel. Hvad har du at byde på?
Avatar billede resten Nybegynder
09. november 2003 - 18:32 #1
Og din update virker fint hvis du napper den på den anden måde ?
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
09. november 2003 - 18:34 #2
JA
Avatar billede kapla Nybegynder
09. november 2003 - 18:43 #3
Avatar billede cbyriel Nybegynder
09. november 2003 - 18:45 #4
Prøv at installere service-pack, samt opdatere din IE helt, dette problem kanforkomme på nogle specielle XP/IE releases, og problemet er at IE referere til en forkert adresse, så hvis du opdaterer din IE helt samt SP, så burde problemet være løst.
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
09. november 2003 - 18:46 #5
Dur ikke, jeg kører på nettet hele tiden via kabel-modem, så der er ikke tale om en dial-up forbindelse. Hvis man søger på HotBot på +"windows xp" +update +undefined får man nogle svar, men jeg har ikke fundet noget jeg kan bruge endnu.
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
09. november 2003 - 19:20 #6
Min XP er helt up-to-date, men jeg tror du har fat i det rigtige. Jeg kører IE 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633

Hvor henter jeg en opdatering til IE?
Avatar billede cbyriel Nybegynder
09. november 2003 - 19:24 #7
Det er er sgu sjovt nok, fordi det er præcist samme ver, jeg kører... opdateringer til IE kommer også via windows update..  eneste ting jeg så ellers kan komme i tanke om kunne være galt, var at der skulle være gemt en cookie på maskinen hvor der er noget fucked up i ?
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
09. november 2003 - 19:27 #8
Nope, den er clean hver gang jeg booter up, total clean. Jeg tror der er en sammenhæng med dette problem og problemet med at jeg ikke kan få vist visse værktøjslinier så som sprog, media player. Vi er flere brugere på maskinen og de kan se værktøjslinierne, men får samme fejl med undefine ved windows update.
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
11. november 2003 - 13:05 #9
Da der ikke er kommet et acceptabelt svar afmelder jeg spsm.