Avatar billede garma Nybegynder
09. november 2003 - 13:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Glemt adgangskoden

I forbindelse med nogle ændringer har jeg mistet adgangskoden til Windows XP-Professional - hvordan får jeg adgang til windows?
Avatar billede human Nybegynder
09. november 2003 - 13:39 #1
Den kan du ikke få igen.
Avatar billede human Nybegynder
09. november 2003 - 13:40 #2
Hvis du ikke kan logge ind som administrator er der ikke så meget at gøre. Men prøv skriv administrator og tryk enter os se hvad der sker. Beder den om pass kan du ikke gøre noget.

Der er måder så du kan komme ind, med det må jeg ikke oplyse dig om på exp.dk.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. november 2003 - 13:42 #3
Google er din ven ;o)
Avatar billede snuppy2002 Nybegynder
09. november 2003 - 13:43 #4
puha håber ik du skal igennem det samme som mig, for xp´s adgangskode er sku ik lige til og bryde, jeg håber lidt på at din harddisk er delt op i 2 for så kan du gå ind i xp via den anden. jeg havde samme problem og var nød til og formatere min hd.
mvh. rené
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. november 2003 - 13:48 #5
Måske kan du finde noget her -
http://www.eksperten.dk/spm/394425
Avatar billede garma Nybegynder
09. november 2003 - 13:57 #6
Det var hvad der skulle til.
Tak Human!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. november 2003 - 20:54 #7
Undskyld, men er jeg den eneste der ikke lige kan se hvad der er givet point for her????

At skrive administrator og trykke enter er IKKE løsningen, for spørger mistede jo sin adgangskode.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. november 2003 - 20:56 #8
Tja - de kender måske hinanden ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. november 2003 - 21:18 #9
Tjah...
Der kommer nok snart en coadmin.
Avatar billede human Nybegynder
09. november 2003 - 21:44 #10
Når han så logger ind som administrator kan han ændre passworded for bruger kontoen som han normalt bruger. Fat hat.
Avatar billede snuppy2002 Nybegynder
13. november 2003 - 00:30 #11
human har helt ret, og det er løsningen.