Avatar billede salvius2 Nybegynder
09. januar 2001 - 12:58 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

TIL Missekat/trine

tak for banneret.

Den html kode du sendte havde jeg lidt problemer med, da publisher ikke viser sine koder :-(
Avatar billede tpiil Nybegynder
09. januar 2001 - 13:01 #1
find en notesblok frem så, så kan du også se koderne :)
Avatar billede mushie Nybegynder
09. januar 2001 - 13:06 #2
Link til tidligere spørgsmål??!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. januar 2001 - 13:08 #3
salvius2>> Du skal lige huske reference til spørgsmålet her på Eksperten, som disse point gives for.
Avatar billede mushie Nybegynder
09. januar 2001 - 13:13 #4
Salvius2(Salvius) >> Du har været på eksperten.dk i 0 dage og dette er det eneste spørgsmål du har oprettet.
Hvad er pointene for???

Læs: http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede salvius2 Nybegynder
09. januar 2001 - 13:13 #5
undskyld det vidste jeg ik, her kommer det så : det kan jeg faktisk ik finde, men jeg kan vise jer banneret

Avatar billede mushie Nybegynder
09. januar 2001 - 13:14 #6
Salvius2 >> Er det også dig, som er registreret som Salvius?
Avatar billede tpiil Nybegynder
09. januar 2001 - 13:15 #7
hehe nu fik admin 250 point :)
Avatar billede halnet Nybegynder
09. januar 2001 - 13:15 #8
ja tak... hehe

- Anders
Avatar billede mushie Nybegynder
09. januar 2001 - 13:17 #9
Og hvem er Trine?
Hvis det er hende, der er registeret som Trine, er der også noget galt her. Hun har hverken besvaret eller oprettet spørgsmål!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. januar 2001 - 13:18 #10
salvius2>> Du kom vidst ved en fejl til, at give mig de 250 point. Læs lige på reglerne vedr. Eksperten, og vend tilbage derefter. Så skal du nok få dine point igen, OK ?!
Avatar billede salvius2 Nybegynder
09. januar 2001 - 13:18 #11
undskyld mig men jeg er yderst rookie, og min maskine reagere slet ikke og nu har jeg både accepteret og slettet. Aner ikke hvad der foregår. Ville blot give missekat de point huin så ærligt havde fortjent for en yderst god hjælp. Det lyder nærmest som om nogen fpr ondt i r. over det . Sorry adm. jeg skal nok finde linket.

:-)
Avatar billede salvius2 Nybegynder
09. januar 2001 - 13:20 #12
hvis der forresten er nogen der ved hvor jeg kan finde en ny staveplade så sig endelig til *gggg*
Avatar billede mushie Nybegynder
09. januar 2001 - 13:25 #13
Ikke ondt i røven.
Min Sherlock Holmes identitet skulle bare lige luftes og dette \"spørgsmål\" så underligt ud.
Det gør det nu stadig.
Jeg kan ikke helt se hvordan du vil finde det omtalte spørgsmål, når din bruger er oprettet i dag og dette er det eneste spørgsmål du har oprettet/deltager i/svaret på!!!
Avatar billede salvius2 Nybegynder
09. januar 2001 - 13:27 #14
jeps, men jeg er bare ejer af både salvius2 og salvius, ked af det strider mod reglerne - min fejl. Men har haft brug for din point, og det er vel det primærer her på siden, at få flere besøgende, spm så besøger reklamerne. ( skla nok besøge dobbelt *s*)

Kunne jeg få pointene tilbage?
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2001 - 13:28 #15
salvius2 du indsætter banneret som htmlkodefragment. eller også laver du en ramme til banneret, hvor du så skriver banner. Gemmer så som htmldokument og åbner dette med editpad eller notepad. Søger så på teksten banner. Når editPad finder denne tekst bliver den markeret, og du kan blot indsætte koden for banneret. Sådan så har du den stående på siden.
Avatar billede tpiil Nybegynder
09. januar 2001 - 13:28 #16
jeg har fundet spørgsmålet:
http://www.eksperten.dk/spm/42202
der hedder han salvius :)
Avatar billede salvius2 Nybegynder
09. januar 2001 - 13:29 #17
den er i shockwawe, så jeg venter på at høre fra missekat *s*.

Ellers skal i allesammen have tak for hjælpen p.t.
Avatar billede mushie Nybegynder
09. januar 2001 - 13:30 #18
Så var det jo snyd :-)
Avatar billede salvius Nybegynder
09. januar 2001 - 13:32 #19
snyd, eller mangel på indsigt - kært barn har mange navne, men jeg henviser endnu engang til min begrundelse ovenfor, som jeg syntes er argumenterbar.

:-)
Avatar billede day Nybegynder
09. januar 2001 - 13:33 #20
Efterhånden finder man ud af det med pointene, og når man er ny kan man bare håbe på at man ikke dummer sig for meget før det sker.
Var det ikke en idé at lave en knap der hed pointoplysning el. lign. - og hvis den er der - hvor står den så?
PS. der er en bruger der hedder misskat (uden e)
Hilsen Day
Avatar billede mushie Nybegynder
09. januar 2001 - 13:36 #21
Så må det jo være snyd, for du siger selv: \"ked af det strider mod reglerne - min fejl\", så det er jo ikke mangel på indsigt ;-)

Nå nu kommer min CodeCarsten identitet tilbage, så Sherlock og KværulantKarl må på is.

hej hej
Avatar billede salvius Nybegynder
09. januar 2001 - 13:37 #22
Både stavepladen og hukommelsen mangler *g* håber i jeres indre hjertes dybe kamre kan tilgive mig *S*
Avatar billede halnet Nybegynder
09. januar 2001 - 13:38 #23
hehe... misskat har også 2 brugernavne... misskat og trix

- Anders
Avatar billede salvius Nybegynder
09. januar 2001 - 13:39 #24
kværulant på fri fod duk, min ord modstrides ikke :-) *j*
Avatar billede halnet Nybegynder
09. januar 2001 - 13:44 #25
-> salvius
Gider du ikke smide banneret på nettet så vi kan se de5t og få lukket det her spg.

- Anders
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2001 - 13:47 #26
Avatar billede Trine Nybegynder
10. januar 2001 - 10:18 #27
Hej folks!

I er lidt feje overfor min gode ven Salvius \':-/

Banneret jeg lavede ligger på:
http://www.lbarkivet.subnet.dk/salvius.htm

Og jeg ved ikke hvordan jeg skal hjælpe Salvius, med at få det til at fungere i Publisher. Hvis der er andre der ved det. Så ligger dcr-filen på: http://www.lbarkivet.subnet.dk/salvius.dcr
Jeg håber der er een der kan hjælpe med at få det ind.

Hilsen Trine / Misskat
(som også har Trix, som jeg HAR slettet)
Avatar billede Trine Nybegynder
10. januar 2001 - 10:32 #28
Eller rettere sagt...filen ligger her:
http://www.lbarkivet.subnet.dk/salvius.zip

Klokkede lidt i det før \';-)

Trine / Misskat