Avatar billede tinne-s Nybegynder
09. november 2003 - 11:19 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Installering af mikrofon?

Jeg skal installere en mikrofon på min computer. Har sat mikrofonen i, men den siger dog ikke noget hvis man taler i den. Er det noget program eller hardware der skal installeres når man gerne vil have en mikrofon sat til computeren?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. november 2003 - 11:23 #1
kig i start/programmer/tilbehør/underholdning/lydstyrke...om den er skruet op
Der er osse en lyoptager, du kan teste med..O)
Avatar billede tinne-s Nybegynder
09. november 2003 - 11:24 #2
har prøvet der kommer intet når jeg optager.. det er som der slet ikke er forbindelse gennem mikrofonen... og har sat stikket i der hvor mikrofonen er bag computeren, måske den bare er i stykker?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. november 2003 - 11:29 #3
den er tændt..??
Kan du prøve den et andet sted..??
Avatar billede tinne-s Nybegynder
09. november 2003 - 11:32 #4
har prøvet.. - Den ka vel være i stykker..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. november 2003 - 11:33 #5
det kan sagtens være, men det kan osse være det er en analog , og din pc kun kan tag digital..??
hvis det er messenger du er i gang med er der en guide her.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=%2Fdirectory%2Fworldwide%2Fda%2Fguides%2Ffunctionguide_communication%2Fc02.asp
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. november 2003 - 11:35 #6
eller her er lidt om det..->
http://design.emu.dk/artik/02/03-lyd.htm
Avatar billede tinne-s Nybegynder
09. november 2003 - 11:40 #7
når jeg prøver det der med messenger, kan den godt registrere højtalerne, men den kan ikke finde mikrofonen.. - har lydkort og alt det der i orden.. Tak for hjælpen - ved ikke helt om der er mere man kan gøre..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. november 2003 - 11:48 #8
prøv mikrofonen i et anlæg..virker den der er det analog..så skal du nok ud og investerer i en digital..??
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. november 2003 - 13:00 #9
Dobbeltklik på højtaler-ikonet nede ved uret - (åbner Master Volume)
Klik på indstillinger - klik på Egenskaber - (åbner Egenskaber)
I den lille scroll-menu skal der være flueben ved Microphone.
Klik på Ok - Nu kan du bruge din mikrofon.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. november 2003 - 16:42 #10
Feedback ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. november 2003 - 20:20 #11
Haaallooooooo ;o)
Responds tak !
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. december 2003 - 14:40 #12
Det er måske lukketid nu ?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
31. december 2003 - 16:25 #13
at du gider..??
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. januar 2004 - 13:44 #14
Det gider jeg næsten heller ikke - men når man har spildt en del af sin tid på den spørger, kan man jo lige så godt få fundet ud af, om det er en man skal hjælpe fremover.
Det er det jo så ikke i dette tilfælde -
BLACKLISTET (O;
Avatar billede tinne-s Nybegynder
01. januar 2004 - 16:35 #15
Jeg undskylder meget har haft andre computerproblemer siden spørgsmålet, som har gjort at jeg ikke har fået set svarene igennem.. har prøvet alt m.h.t. mikrofonen og har nu droppet det og flyttet mit udstår til en anden computer. Tak for hjælpen, jeg undskylder den MEGET forsinkede respons. Venlig hilsen Tinne
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. januar 2004 - 16:37 #16
Du bedes så lukke sprgsm.
Avatar billede tinne-s Nybegynder
01. januar 2004 - 16:38 #17
Er gjort.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. januar 2004 - 16:38 #18
Takker !