Avatar billede jolly-dog Nybegynder
09. november 2003 - 10:40 Der er 1 løsning

topcom skyracer 244, og pc card 3044

som sagt har jeg købt en skyracer 244 router og wireless, samt et kort til den bærbare 3044.
har sat det hele op, og kan sagtens se nettet, men problemet ligger i at den ikke kan connecte, den bliver ved med at skrive on/of hele tiden!
i windows er der et kryds over forbindelsen hele tiden, og hvis man skriver connect, så sker det ikke!
er der nogen som har en ide om hvad der ¨kan være galt?
at den simpelthen ikke kan logge på!
Avatar billede jolly-dog Nybegynder
16. december 2003 - 21:16 #1
n