Avatar billede lobos Nybegynder
08. november 2003 - 09:52 Der er 4 kommentarer

Velkommen til windows 98

Hejsa

Har en kammerat der har et problem med den der Velkommen til Windows98 popup der kommer når man har installeret win98. Uanset hvor mange gange han fjerner fluebenet til at skidtet skal vises hvergang, så bliver det ved med at dukke op efter hver slukning/restart.

Nogen ide om hvor man fjerner det problem.?

Lars
Avatar billede fromsej Praktikant
08. november 2003 - 11:23 #1
Har den gjort det fra starten, eller er det kommet pludseligt?
Tjek i Start mappen om der ligger noget der ikke skal ligge der, samt tjek med MSconfig, om den starter op med windows.
Avatar billede lobos Nybegynder
08. november 2003 - 11:39 #2
Det er noget der er kommet lige pludselig, efter installation af ADSL for et års tid tilbage :-). Ikke at jeg tror det har noget med det at gøre, men han mener at det var der omkring det startede.

Lars
Avatar billede fromsej Praktikant
08. november 2003 - 11:48 #3
Prøv lige at tjekke det jeg skrev før.
Avatar billede johs_j Novice
08. november 2003 - 21:05 #4
Det er vigtig at han trykker LUK-knappen og ikke på det lille krydt i øverste højre hjørne.