Avatar billede mcpooh Nybegynder
07. november 2003 - 21:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken driver til Radeon 9600 Pro?

Grafikkortet der er tale om er: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364947902
Jeg købte det på grund af min store lidenskab: CS :)
Jeg forventede høje fps, men har ikke fået det til at køre optimalt endnu. Så hvis i kunne finde den bedste driver til kortet til mig, ville jeg blive meget glad, helst direkte link til download! På forhånd mange tak!
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
07. november 2003 - 21:54 #1
Avatar billede mcpooh Nybegynder
07. november 2003 - 21:57 #2
Den har jeg downloadet, men synes stadig ikke helt det kører godt nok!
Ville det hjælpe at formatere computeren, tror du så det ville virker?
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
07. november 2003 - 22:01 #3
Hvad havde du af grafikkort før?
Avatar billede mcpooh Nybegynder
07. november 2003 - 22:02 #4
GeForce 3 Ti200
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
07. november 2003 - 22:03 #5
Fjernede du så driveren 100% inden du skiftede kort?
Avatar billede mcpooh Nybegynder
07. november 2003 - 22:12 #6
Åbenbart ikke, men har gjort det for 5 minutter siden. :/
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
07. november 2003 - 22:23 #7
Det er meget vigtigt at fjerne driveren 100% når du skifter kort, specielt når det er fra Nvidia til ATi eller omvendt.
-Afinstallér driveren via "Tilføj/ Fjern programmer", genstart
-Fjern alle spor af Nvidia driveren, fx med DetonatorDestroyer (www.guru3d.com), sluk pc'en
-Tag det gamle kort ud og sæt det nye i, start pc'en
-Installér nyeste driver til det nye kort.
Avatar billede mcpooh Nybegynder
07. november 2003 - 22:29 #8
Okay, regner med at formatere computeren i morgen alligevel, Så håber jeg det går i orden der :) Men mange tak for hjælpen IGEN zulu :)
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
07. november 2003 - 22:39 #9
Ellers må du skrive igen...
Selv tak...