Avatar billede overclocking Nybegynder
09. januar 2001 - 07:54 Der er 8 kommentarer

apche server

Jeg har en apache server min pc, hvis jeg er forbundet med en anden pc, kan jeg så gøre et eller andet ved min apache server så jeg kan se siderne der ligger på den på den pc min pc er forbundet med?
Håber I forstår mig.
Avatar billede beaviz Nybegynder
09. januar 2001 - 08:00 #1
Ja, map et netdrev til den anden pc, og peg DocumentRoot derpå?
Avatar billede overclocking Nybegynder
09. januar 2001 - 08:23 #2
Det forstår jeg ikke
Avatar billede lauer Nybegynder
09. januar 2001 - 09:47 #3
Når din apache kører skriver du ip til din server pc i IE og så skulle du gerne se den side du har liggene på din server.

Jeg er ikke sikker på at du kan skrive localhost, men du kan prøve.

Hvis andre har din server internet ip vil de også kunne se din side på din apache server.

Avatar billede bosse88 Nybegynder
09. januar 2001 - 15:14 #4
Jeg ved ikke hvor jeg skal ligge et svar ind men min passer nogenlunde på denneher så please!!
hjælp mig.
mit spørgsmål lyder sådan:

Jeg har lige flugt www.thorsnet.dk\'s guide til
opsætning af win32 apache server men hver gang jeg taster http://192.168.196.70 (min ip)
så vil skittet godt vise siden men når jeg spørger
om andre kan se den (når jeg har linket til den på ofir) så kan de ikke få vist den!!

ps. jeg har stofa kabel modem med et stofanconnection logon program kan det være at apache ikke kan finde min forbindelse til internet og i så fald hvor retter man det ???

skriv tilbage på: jesper415@yahoo.dk
Avatar billede lauer Nybegynder
09. januar 2001 - 15:18 #5
er du sikker på at det er din rigtige ip ?
altså den der ses udefra ?
Avatar billede bosse88 Nybegynder
09. januar 2001 - 15:31 #6
Jesper415@yahoo.dk>>> (er mig) min udadgående ip adresse kunne det ikke kaldes for remote ip adress??? hvis det gør er den nemlig
212.10.32.70 tjekker lige....
Avatar billede lauer Nybegynder
09. januar 2001 - 15:39 #7
nææ... den virker heller ikke.
ER du sikker på at du ikke har noget firewall oppe eller noget lign.
Avatar billede jdlindstroem Nybegynder
12. marts 2001 - 06:19 #8
Jeg har haft det samme problem, det skyldtes at jeg havde en firewall (Zonealarm) på.