Avatar billede yesyesok Nybegynder
07. november 2003 - 17:01 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

ladder script

jeg leder efter en ladder script der viker dem jeg har føet fat i viker ikke eller koster alt for mange penge..
kender i nogen så skive.
Avatar billede mjl Nybegynder
07. november 2003 - 17:01 #1
?ladder?
Avatar billede yesyesok Nybegynder
07. november 2003 - 17:06 #2
Cup af en slags
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
07. november 2003 - 17:10 #3
What?!? Cup?!?
Avatar billede tipsen Nybegynder
07. november 2003 - 17:53 #4
Avatar billede sansalvador Nybegynder
07. november 2003 - 18:10 #5
ladder er en rangstige .. En slags liga. Superligaen er i computersprog et "ladder".
Avatar billede the_magician Nybegynder
07. november 2003 - 20:43 #6
Jeg forstår stadig ikke helt...
Et system så du kan holde øje med eks. udfaldet af forskellige fodboldkampe?

Prøv at forklare hvad du skal bruge det til... Så kan jeg måske hjælpe...
Avatar billede sansalvador Nybegynder
07. november 2003 - 20:46 #7
Kig eventuelt på www.clanbase.com, og du vil se hvad han mener...

yesyesok: Det er et STORT projekt. Hvis du ikke er inde i PHP, vil jeg anbefale dig at droppe idéen foreløbig.
Avatar billede the_magician Nybegynder
07. november 2003 - 21:22 #8
Det det er, er vel bare at du vil holde styr på de kampe din klan har spillet, eller hvad?
Avatar billede sansalvador Nybegynder
07. november 2003 - 21:25 #9
og 1000 andre...
Avatar billede yesyesok Nybegynder
08. november 2003 - 11:03 #10
hvis nu i ser på denne link så får i en ideg hvad jeg mener og jeg har det ok med php men har ikke tid til at lave det hele selv og hvis der er en nemmer måde så vil jeg godt tage den jeg er ikke noob inden for php men er heller ikke pro
Avatar billede yesyesok Nybegynder
08. november 2003 - 11:03 #11
Avatar billede the_magician Nybegynder
08. november 2003 - 22:03 #12
Hvorfor bruger du ikke bare det script du linker til? Det er jo gratis... Du kan jo bare ændre i det du har brug for, hvis du selv har forstand på php...
Avatar billede yesyesok Nybegynder
09. november 2003 - 18:31 #13
du kan ikke rate i den da han har lavet det i nogle filer jeg ikke kan åbne 2 php filer er det der er og plus den viker ikke når den load in så viser den ingen ting
Avatar billede sansalvador Nybegynder
12. november 2003 - 16:44 #14
yesyessok .. det der er en cup, ikke et ladder... På et ladder får man point, i en cup - som denne - er det knald eller fald.

Men hvis du siger du ikke er n00b, BURDE du gerne kunne redigere i den ...
Avatar billede the_magician Nybegynder
12. november 2003 - 21:24 #15
Jeg hr kigget lidt på de filer og giver dig ret i at de ser lidt underlige ud... Dem gider jeg ikke sidde og pille i nu!

Istedet vil jeg så hjælpe dig med at lave dit eget system nu jeg ved hvad det er du vil lave. Har du adgang til MySQL?
Avatar billede yesyesok Nybegynder
13. november 2003 - 19:38 #16
ja
Avatar billede the_magician Nybegynder
14. november 2003 - 19:45 #17
Hvilke informationer vil du have om spillerne/holdne?
Avatar billede the_magician Nybegynder
14. november 2003 - 20:02 #18
Jeg er på MSN i morgen (lørdag) 15/11 18:00 til 16/11 8:00. Eller jeg er ved min computer i den tid, og der er derfor en chance for at fange mig på msn.
Avatar billede yesyesok Nybegynder
15. november 2003 - 07:46 #19
jeg er på fra  15/11 12:00 til 16/11 4:00 ca og du kan få min msn her er killer@clan-tmd.dk