Avatar billede furious Nybegynder
07. november 2003 - 11:23 Der er 4 kommentarer

Nokia 6310, nokia PCsuite4 og outlook?

Hej alle!
Jeg har et ret belastende problem med min 6310 når jeg gerne vil lave en sync. med min outlook.
Jeg bruger den trådløse forbindelse på min bærbare. Jeg skal lige sige at det har virker før med min nokia6210. Jeg har afinstalleret den ældre nokia PCsuite og installeret den nyeste ver. til 6310. Min problem består i at jeg ikke kan bruge den valgmulighed hvor man kan indtaste stien til sin outlook (i nokia PCsuite), når jeg trykker på den valgmulighed sker der ingen ting?. Har prøvet at køre den regclean som ligger på nokia hjemmeside uden held. Jeg kører windows 2000 DK. håber måske at der er en som har oplevet samme problem og har en løsning!?.
PFT
D
Avatar billede furious Nybegynder
11. november 2003 - 10:37 #1
Hmm måske var det ikke den rigtige gruppe og spørge i ?? :-)) vi lade spg. stå åbent i et par dage hvorefter det lukkes..
Avatar billede jpvj Nybegynder
11. november 2003 - 10:40 #2
Virker det med datakablet?
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
18. juli 2004 - 02:28 #3
det kommer an på hvilken version du har af outlook det er ikke nokia pc suite der er noget galt med....
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juli 2004 - 16:30 #4
Læste lige din tråd igen. Nokia er nogen *beeeeeb* mht. rettigheder. De kræver faktisk, at man er administrator når man afvilkler pc-sync. Er du det?

Jeg har engang fundet ud af, hvilket regkeys + mapper, der skal gives tilladelse til, og Nokia lovede også at de arbejdede på en ny version. Det er 1 år siden, og jeg har INTET hørt. *harme-harme* :-)