Avatar billede anderswj Nybegynder
07. november 2003 - 10:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Samsung SD-616T hvor?

Hej eksperter!!

Jeg søger en meget specifik model af et Samsung DVD drev.
Modellen SKAL være Samsung SD-616T og ikke 616Q!

Til den der kan finde en forhandler som i med sikkerhed ved har denne specifikke model liggende, udlover jeg en "dusør" på 200 Point!

Jeg har forsøgt mig med EDBpriser.dk, fandt dog ikke en forhandler med den specifikke model. Har kontaktet dem pr. email og de havde desværre kun 616Q selvom de var placeret i 616T kategorien på EDB priser!.

Er der flere der finder det gyldne drev, får de 200Point også! :)
Avatar billede zybug Nybegynder
07. november 2003 - 10:59 #1
Jeg har samme drev siddende i min comp...
Men må jeg høre hvorfor du søger nøjagtig det drev ?
Jeg sys nu ikke det er så godt igen ?
Avatar billede anderswj Nybegynder
07. november 2003 - 11:07 #2
Jeg har en Xbox! Og i en Xbox er der et DVD drev som er meget dårligt.
Præcist denne model af Samsung kan sættes i Xboxen og virke 100% Funktionelt som det oprindelige drev + at samsung drevet også kan læse CDR/RW DVD-R/RW DVD+R/RW og Orignale Xbox spil. :) Det er tilsynelande ikke lykkedes for andre at kunne tweake andre modeller til at kunne gøre det samme i en XboX. Det som gør samsung drevet godt, er at man kan få Xboxens Eject Funktioner samt mange andre ting til at virke med det.
Avatar billede zybug Nybegynder
07. november 2003 - 11:08 #3
nåå :) jamen jeg er da villig til at sælge mit men det er jo snart 2 år gammelt :-/
Avatar billede anderswj Nybegynder
07. november 2003 - 11:10 #4
Vil helst gerne have et nyt drev.. :) Men finder jeg ikke det, så kan vi da godt finde en løsning!
Avatar billede zybug Nybegynder
07. november 2003 - 11:12 #5
jeg ser om jeg kan finde et hos min forhandler han må da hve noget på lageret :)
Avatar billede zybug Nybegynder
07. november 2003 - 11:15 #6
ellers er muligheden at du kan få en forhandler til at få det hjem fra samsung til en god pris...hehe
Avatar billede anderswj Nybegynder
07. november 2003 - 11:19 #7
Det kunne jeg også.. Men nu ville jeg jo høre om der er nogen som evt. har et link, eller kender en forhandler som kan bekræfte at de har sådan nogen på lager. :)
Avatar billede bleze Nybegynder
07. november 2003 - 16:58 #8
Er du klar over hvor meget du skal modde drevet før det virker i din Xbox?

Der er også andre modeller Samsung der kan virke:

616F og 616T (http://dwl.xbox-scene.net/%7Exbox/xbox-scene/tutorials/samsung2.pdf)  mener faktisk der er flere...

http://www.imw.dk  sælger 616T til kun 349 kr!

Held og lykke og lad mig vide hvordan det lykkedes for dig, da jeg også gerne vil have et andet drev end det Philips der sidder i min Xbox. Det larmer nemlig af l**t
Avatar billede anderswj Nybegynder
10. november 2003 - 10:29 #9
Bleze: Jeg har forhørt mig hos imw. De har i øjeblikket Kun 616Q på lager. Og denne kan man ikke bruge :(  Glæder mig til at jeg finder en T eller F model. Men F modellen er endnu sværere at få fat i da det er en OEM model som kun må sælges sammen med en maskine. Det er i følge loven ulovligt at sælge den ved siden af. Men hvis der skulle være nogen der bryder loven lidt og sælger et alligevel ville det da være til min fordel hvis jeg fik det at vide.
Avatar billede bleze Nybegynder
10. november 2003 - 13:10 #10
Iflg edbpriser var det 616T de havde så det må være for deres egen regning
Avatar billede anderswj Nybegynder
12. november 2003 - 07:26 #11
Edbpriser viser ikke altid korrekt. Derfor ville jeg også vide hvis nogen vidste hvor disse modeller befandt sig. Jeg har undersøgt alle de forhandlere der stod til at have modellen på edbpriser, dog havde de enten ikke modellen, eller også var det en Q model de havde istedet.
Avatar billede 2rild Nybegynder
29. marts 2004 - 14:57 #12
Jeg er også på udkig efter det drev, så hvis der er en der har fundet det (det er vist ikke det de har på imw mere), eller har et liggende er jeg villig til at købe det :D
Avatar billede anderswj Nybegynder
30. marts 2004 - 07:42 #13
Jeg fandt selv et i USA. Det virker til Min Xbox.! :) Har kørt fortrinligt lige siden. Det var faktisk over EBay jeg fandt det. Nu æder Boxen ALT! :)
Avatar billede zilladk Nybegynder
27. april 2005 - 23:16 #14
Jeg sider sjovt nok lige med samme problemer og vil gerne høre om du har fundet det drev ?