Avatar billede lcm Nybegynder
06. november 2003 - 19:46 Der er 6 kommentarer

Pakke program

findes der et pakkeprogram der kan pakke en bin.fil på 824mb ned til under 700mb og i så fald hvor finder jeg det
Avatar billede arlet Juniormester
06. november 2003 - 19:48 #1
Avatar billede riversen Nybegynder
06. november 2003 - 19:55 #2
hvorfor skal den fylde så lidt?
Avatar billede lcm Nybegynder
06. november 2003 - 20:08 #3
jeg har ikke cdér der er støre
Avatar billede riversen Nybegynder
06. november 2003 - 20:21 #4
hvis bin filen indeholder en mpg fil...altså filmklip, kan den formentlig godt være på cd'en alligevel. Det er tiden det afhænger af så og ikke størrelsen.
Avatar billede bleze Nybegynder
07. november 2003 - 10:17 #5
Hvis bin filen allerede er pakket, så kan den sandsynligvis ikke komme ned på 700 mb. Det er for meget.
Hvis bin filen er VCD, SVCD eller AudioCd så kan du brænde den i audio mode. Dette skulle dit brænde program selv finde ud af. Bin filen kræver dog en CUE fil for at kunne brændes, da denne indeholder information om layout af cd'en.

btw så pakker ACE bedre end RAR i de fleste tilfælde
Avatar billede el_fredo Praktikant
07. november 2003 - 10:19 #6
Selvom .bin filen fylder 800MB, kan det jo sagtens være, at når du så bruger fx Nero til at brænde .bin filen ned på en CD, at den så sagtens kan være på en 700MB CD. Der er forskel på filformaterne CDFS og NTFS. Hvis du har en .bin fil liggende, så er den højst sandsynligt kommet fra en CD i første omgang alligevel.