Avatar billede kjsksed Nybegynder
06. november 2003 - 19:06 Der er 1 løsning

sonicwall VPN minport wrapper afinstallering w2k

Prøvede at installere en gammel sonicwall client (5.1.3)for at teste en opkobling mod snapgear. Installationen gik galt, og efterfølgende har jeg forsøgt install og deinstall. JEg har nu et antal "Deterministic Network Enhancer Miniport" devices under netkort, samt en wrapper på net kortet.

???? hvordan i alverden kommer jeg af med dem, jeg har forsøgt at slette den under system->hardware->enhedshåndtering, men får meddelelsen at de beyttes for at OS kan starte ???

???? Det er heller ikke muligt at komme ind i netværks settings, da den siger at der allerede er et egenskabsark åbent ???

Iflg. sonicwall US eksisterer der et removable tool, og heviste til UK. De vil ikke sende det, da de kun yder support hvis man har en tilhørende firewall box, og skal have et serienummer for at oprette et support request. VPN klienten er købt som enkelt stående produkt, så der eksistere intet serienummer. Safenet der har lavet klienten har ikke et sådan tool, og kan ikke hjælpe.

På forhånd tak!
Avatar billede kjsksed Nybegynder
07. november 2003 - 21:44 #1
Ingen løsning fundet reinstallerer win2k