Avatar billede nutman Nybegynder
06. november 2003 - 16:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Filudvekslings-community

Jeg mangler et simpelt system, hvor brugere logger på og kan uploade og downloade deres egen musik, som mp3 filer (eller hvad de nu har lyst til).

Strukturen, som de kan placere deres filer i, består af nogle sektioner/mappe, som visse brugere har adgang til (dette bestemmer jeg som admin), men brugerne bestemmer hvilken mappe, de vil lægge deres filer i, alt efter hvem de ønsker skal have adgang til dem.

Findes dette som et samlet community/fildelingsscript et eller andet sted? Gratis, naturligvis...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. november 2003 - 16:41 #1
måske du kan finde noget på www.hotscripts.com
Avatar billede nutman Nybegynder
06. november 2003 - 17:05 #2
der har jeg været...
Avatar billede nutman Nybegynder
07. november 2003 - 07:12 #3
Ja, og det gav altså ikke noget, hvis I skulle være i tvivl. :)

Et system ligesom eks. mp3.com ville være fint, men bare LANGT mere simpelt!
Jeg har slet ikke behov for alle de features, som MP3.com tilbyder, men bare udveksling af musikfiler, med en vis sikkerhedsstyring.
Avatar billede nutman Nybegynder
19. marts 2004 - 08:48 #4
Ingen kunne svare...0 points til jer, folkens!