Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. januar 2001 - 19:59 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Udvid Europa

Kammerater - Eksperter

Mens alle andre sadler om og rider mod vest har jeg brug for at kom østover.
Jeg har allerede et europakort, med det det fleste kalde Europa. Nu er det sådan at jeg skal have det udvidet over til Georgien og derfor leder jeg med lys og lygte efter et kort.
Det kort jeg leder efter skal være af høj kvalitet og helst uden topografiske angivelser. Grænserne skal være tydelige, da de skal tegnes op.
Jo højere opløsning, jeg kan få det i - jo mere tilfreds bliver jeg. Der skal nemlig kunne zoomes på kortet og det nødvendiggør at opløsningen er høj fra starten.

60 point til den glade kortmand fra den glade giver.

/Nikolaj
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. januar 2001 - 21:40 #1
http://www.ehr.nsf.gov/EHR/DGE/europe.htm

den her er okay(georgiens grænser er ret tynde, og er for svagt seende ikke nemme at se) Jeg kan i hvert fald godt spore grænserne...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. januar 2001 - 22:57 #2
Det er desværre ikke helt godt nok...

Er der ikke bare nogle, der kan scanne hele atlasset ind. Jeg bruger det alligevel ikke til andet end at tegne efter...
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. januar 2001 - 23:08 #3
der kan jeg desværre ikke hjælpe dig. sorry :-(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. januar 2001 - 23:36 #4
Damn kom nu... Har sgu ikke hele natten... Alternativt tegner jeg det bare efter fri fantasi... Der er sgu da heller ingen der interesserer sig for Georgien...
Avatar billede kettnovitch Nybegynder
09. januar 2001 - 00:29 #5
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. januar 2001 - 00:41 #6
Det er en del bedre, men venter lige lidt...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. januar 2001 - 01:08 #7
Damn ikke rigtigt noget helt brugbart suk..., men da point for indsatsen...

/Nikolaj