Avatar billede judas Nybegynder
06. november 2003 - 11:12 Der er 2 kommentarer

PHP på Redhat

Jeg har installeret PHP på en Redhat 7.2 maskine. Jeg skal bruge libphp4.so, men istedet har skabt filen libphp4.module.in.
Jeg skal have PHP lagt over på en anden maskine, efter det er compileret, og har tidligere gjort som følger:
Jeg har tidligere loadet modulet libphp4.so i min httpd.conf, men når jeg nu lader den pege på min libphp4.module.in, får jeg fejl i noget den kalder "ELF" header i libphp4.module.in.
Den version jeg har compileret er 4.3.4
Avatar billede judas Nybegynder
06. november 2003 - 11:16 #1
Fejlen kommer når jeg starter min apache server op!
Avatar billede judas Nybegynder
06. november 2003 - 12:03 #2
En bedre løsning på mit problem er hvis nogen kan fortælle mig om det er muligt at enable noget efter man har installeret PHP. Jeg mangler: --enable-shmop under konfigurationen?