Avatar billede mhnielsen Nybegynder
06. november 2003 - 01:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Roter med flag

Hej derude!

Jeg har 3 flag som skal rotere når man vælger det ene.. Det man vælger bliver så lidt større end de andre og roter hen til venstre.. Altså det man vælger bytter plads med det man havde valgt før..
Er der nogen der har en ide om, hvordan dette gøres bedst?

Skriv endelig, hvis jeg skal forklare det bedre..Ved bare ik om jeg kan :-)

Håber i kan hjælpe!!
Avatar billede barklund Nybegynder
06. november 2003 - 01:22 #1
Jeg tror en lille demo eller tegning vil være på sin plads - jeg fatter det ikke helt i hvert fald :)
Avatar billede mhnielsen Nybegynder
06. november 2003 - 01:27 #2
Hej Barklund

Kan jeg ikke sende dig en tegning?
Avatar billede barklund Nybegynder
06. november 2003 - 01:33 #3
Hvis du ikke lige har noget sted at smide den op, så send på morten@dkmmug.dk ;)
Avatar billede mhnielsen Nybegynder
06. november 2003 - 01:36 #4
har sendt det nu :-)
Avatar billede barklund Nybegynder
06. november 2003 - 02:20 #5
Har lige lagt din .fla op her http://actionscript.dk/eksperten/mhnielsen hvis andre vil se den... jeg kigger på det i morgen nok :)
Avatar billede barklund Nybegynder
06. november 2003 - 02:21 #6
(det er lavet i FMX04)
Avatar billede mhnielsen Nybegynder
06. november 2003 - 10:03 #7
Det er fint...Tak
Avatar billede mhnielsen Nybegynder
06. november 2003 - 16:43 #8
Hej Barklund
Jeg vil bare høre om du har haft tid til at se på det?
Avatar billede mhnielsen Nybegynder
10. november 2003 - 23:00 #9
Hej igen.. Jeg vil bare høre om du har fået kigget på det, for det er ngt jeg helst skal bruge inden for de næste par dage..Altså hvordan du mener det skal gøres..
Avatar billede barklund Nybegynder
11. november 2003 - 00:42 #10
Jeg har ikke haft tid - og får det nok ikke... Men at lave en easing effekt hen til en slut position og scale er nu noget, som de fleste kan hjælpe dig med... ;)
Avatar billede mhnielsen Nybegynder
12. november 2003 - 00:27 #11
Det er i orden.. prøver at høre om der er nogle andre.. Tak for hjælpen ellers..