Avatar billede sholle Nybegynder
05. november 2003 - 23:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

et forum

Hej nogen som kan sige mig hvor jeg kan hente et forum?
Det skal ikke være phpBB eller postnuke eller fra hostedstuff.
Den skal ikke være lavet som php.
Den skal være reklamefrit også skal den have et admin login, så jeg kan slette de indlæg jeg ikke gider at have.

På forehånd tak.

Mvh
Sholle
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2003 - 23:42 #1
"Den skal ikke være lavet som php"

ok, hvad skal det så være lavet i?
Avatar billede ducks Nybegynder
05. november 2003 - 23:42 #2
www.webwizforum.com - asp, jeg tror kun du kan få det i php eller asp, medmindre det er total hardcore javascript.
Avatar billede ducks Nybegynder
05. november 2003 - 23:42 #3
Avatar billede roenving Novice
05. november 2003 - 23:44 #4
-- og man kan slet ikke lave det uden en serverside-teknologi, så med javascript kan det kun laves i asp !-)
Avatar billede sholle Nybegynder
06. november 2003 - 00:55 #5
tak ducks.
Til dig el barto du behøver ikke at komme med den dumme kommentar, tak.

Sholle
Avatar billede sholle Nybegynder
06. november 2003 - 00:55 #6
men jeg modtager stadig forslag.
Avatar billede olebole Juniormester
06. november 2003 - 02:13 #7
<ole>

sholle >> Få armene lidt ned ... det ville være klædeligt.
el_barto's bemærkning er faktisk betydelig mere begavet end dit spørgsmål og dine kommentarer tilsammen.
Det ved du ikke, fordi du helt tydeligt ikke kender til teknologien - og derfor virker det yderst ubegavet at tale sådan til en mand, der kender den.

Du kan remse op, hvad det ikke skal være - og hvad det ikke må være skrevet i - så kan man vel ikke spørge om noget mere relevant end, hvad du så gerne vil have det skrevet i.

Du er som sagt pisket nødt til at lave det i en serverside teknologi ... PHP, ASP, JSP, Perl/CGI, eller noget tilsvarende. Det kan - som du allerede har fået at vide - ikke laves i HTML/JavaScript.

Jeg kan se, du kun har været bruger på E i tre dage, så tillad mig at fortælle dig, du har valgt den dårligst tænkelige approach.
At pisse på folk, der prøver at hjælpe dig (og som i modsætning til dig selv ved, hvad de taler om) ... tjaaahhhh ... behøver jeg at sige mere? Du får _aldrig_ hjælp i fremtiden, hvis du buser frem på den måde.

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
06. november 2003 - 02:21 #8
Efter at have læst dine øvrige spm. igennem, vil jeg kraftigt råde dig til at læse de regler, du accepterede, da du oprettede din bruger, igennem én gang til ... ellers har du ikke din bruger ret længe.
Derudover burde du nok stikke en finger i jorden og finde ud af, hvor du er havnet. Det er ikke en sandkasse!
Avatar billede ducks Nybegynder
06. november 2003 - 02:29 #9
Du har tidl. skrevet at dit webhotel ikke understøtter asp, hvorfor accepterede du så mit svar? Alt på den side er lavet i ASP.
Avatar billede sholle Nybegynder
06. november 2003 - 09:31 #10
jeg har lige lavet et forum hos B-one, derfor kan den godt nu :D