Avatar billede adh88 Nybegynder
05. november 2003 - 22:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DR netplayer stopper, når jeg prøver at afspille!

Hej!

Lige før da jeg skulle til at høre netradio, stoppede den bare efter den havde conenctet!
Jeg har ikke haft problemer før med netplayeren, men nu hvor jeg vælger kanal fx P3 står der "Connecting" og lidt efter "Stopped". Den skulle jo ellers, som sædvandelig, bare gå i gang med buffering!
Hvis jeg vælger den skal åbne Windows Media Player, kommer der bare en fejl, hvor der står den ikke kende filformatet...

Hvad kan problemet være?

/ADH88
Avatar billede sholle Nybegynder
05. november 2003 - 22:16 #1
Du kan prøve at søge efter kanalen i mediaplayer, det burde at virke ellers kan det være at du sat dine coocies fra, fordi DR-netplayer skal bruge coocies.
Prøv at sætte dem til.

Sholle
Avatar billede adh88 Nybegynder
05. november 2003 - 22:37 #2
hmmm.....Jeg har nu prøvet at finde kanalen i mediaplayer, men den kommer med samme fejl!
Og cookies har jeg sat til at der må være for 156MB og har lige for nylig slettet dem alle, så det skulle ikke være problemet.
MEN, kan det være pga. jeg har nemlig i går installeret en del anti-spyware programmer. Kan det være nogle af dem blocker for cookies?
Avatar billede adh88 Nybegynder
08. november 2003 - 13:00 #3
Ved ikke rigtigt hvad der skete, men nu virker det igen:)